توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

مواردي درباره طراحي كابين آسانسور

آسانسور

طراحي فضاي داخلي آسانسور بسيار مهم است. هنگامي كه مشتريان، ساكنان و ساير افراد وارد يك ساختمان مي‌شوند، حتي به طور ناخودآگاه جزئيات مربوط به آن ساختمان مانند كابين آسانسور را ارزيابي مي‌كنند. طراحي مناسب فضاي داخلي كابين فرصتي را فراهم مي‌كند كه اين فضاي طراحي شده با كيفيت بالا تاثير بسيار عميقي بر كاربران آسانسور بگذارد.

آگاهي از اين كه طراحي فضاي داخلي آسانسور تا چه ميزان مي‌تواند بر استفاده كنندگان از آسانسور تأثير بگذارد، از اهميت فراواني برخوردار است. اگر شما در نظر داريد تنها با همان شركت طراحي كه هميشه با آن كار مي‌كنيد براي انجام طراحي فضاي داخلي آسانسور ساختمان خود كار كنيد و يا از شركت‌هاي بهتري كه در دسترس شما هستند بهره ببريد، اين مي‌تواند در هزينه‌ها تاثيرگذار باشد.

انتخاب شركت درست جهت طراحي فضاي داخلي كابين مي‌تواند به معناي تفاوت بين انجام اين كار با بودجه پيش بيني شده يا انجام هزينه بيشتر در اين مورد، انجام كار بر اساس برنامه زمان‌بندي انجام شده يا ايجاد تاخير فراوان در اتمام كار، دستيابي به زيبايي و جذابيت مورد نظر و يا ايجاد نااميدي در پايان كار باشد. چگونه مي‌توان تشخيص داد كه يك شركت قابل اعتماد است و مي‌تواند بهترين كار ارزشمند را در مورد طراحي فضاي داخلي كابين انجام دهد؟ براي اين كه مطمئن شويد كه در اين مورد با فردي كار مي‌كنيد كه مي‌تواند به نيازهاي منحصر به فرد شما پاسخ بدهد، با شركت آسانسور پادرا تماس بگيريد تا مشاوران باتجربه شما را راهنمايي كنند و مي‌توانيد  تعمير و نگهداري آسانسور خود را به ما بسپاريد تا بهترين نتيجه را دريافت كنيد.

فرايند انجام طراحي فضاي داخلي آسانسور به چه ميزان دشوار و يا خسته كننده است؟  

آيا برآورد مي‌شود كه طراحي فضاي داخلي آسانسور چند روز طول بكشد و يا صرف چند دقيقه وقت براي انجام اين كار كافي است؟ در مورد بعضي از شركت‌ها اين مسئله ضروري است كه قبل از اين كه آنها بتوانند يك برآورد دقيق در اين مورد ارائه نمايند بايد به مكان شركت مراجعه شود تا يك ملاقات حضوري براي ارائه اطلاعات لازم در اين مورد برگزار گردد. بعضي از شركت‌ها مي‌توانند اين برآورد را در كمتر از 15 دقيقه انجام دهند. راز اين شركت‌ها براي انجام اين برآورد، استفاده از تجربه و سيستم‌هاي تلفيقي و همچنين دارا بودن قيمت‌هاي از پيش تعيين شده است.

دارا بودن ويژگي‌هاي مربوطه، آگاهي از هزينه‌هاي طراحي‌هاي سفارش شده قبلي، و حتي استفاده از بعضي از سيستم‌هاي تركيبي براي انجام برآوردهاي لازم در زمينه طراحي فضاي داخلي آسانسور بسيار مهم است. اگرچه توليدكنندگان متخصص، تلاش مي‌كنند كه تا سرحد امكان با هر گونه مواردي كه باعث افزايش قيمت انجام اين كار مي‌شود، برخورد كنند، گاهي اوقات وجود ديوارهاي ناهموار و گوشه‌هاي غير مربعي ديوارها در فضاي آسانسور، باعث مشكل شدن انجام كار و افزايش هزينه‌هاي مربوطه مي‌گردد. اين كارشناسان قادر به پيش بيني مشكلات و ارائه  راه حل‌هاي مناسبي در محدوده سيستم خود براي انجام مناسب اين كار هستند. به عنوان مثال، ديوارهاي آسانسورها تقريباً هميشه غير مربعي هستند، بنابراين سازنده ساختمان بايد پانل‌هايي با هم پوشاني (سطح مشترك) حداقل 5/1 اينچ داشته باشد تا تعميركار بتواند سيستم آسانسور را به درستي نصب نمايد.

نه تنها اين روش پيشگيرانه مي‌تواند به شما كمك كند تا هرگونه بي نظمي در اتاقك را تصحيح كنيد، بلكه اين كار فرايند انجام طراحي فضاي داخلي آسانسور را ساده‌تر مي‌كند، زيرا قطعات مورد نياز براي انجام اين كار، از قبل تهيه شده و موجود هستند. بعضي از طراحان و انجام دهندگان اين كار، يك ليست قيمت ساده را بر اساس ظرفيت وزن كاربران آسانسور ارائه مي‌دهند و از اين نمودار براي ايجاد سريع برآورد قيمت مورد نياز استفاده مي‌كنند. اين افراد معتقد هستند با گذشت زمان قيمت‌ها به سرعت تغيير مي‌كنند، بنابراين، نيازي به برآورد مجدد قيمت‌ها و يا تنظيم قيمت‌ها به صورت ثابت نيست.

آيا مدل‌ها و طراحي‌هاي داخلي در همه كابين‌هاي آسانسورها به طور يكسان قابل اجرا هستند؟

طراحي‌هاي فضاي داخلي آسانسورها هميشه بر اساس سفارش ارائه شده توسط مشتري انجام مي‌شوند. گاهي اوقات اين موارد مشترك هستند، زيرا شما هزينه‌اي را به يك شركت معماري داخلي مي‌پردازيد تا فضاي داخلي آسانسور را براي شما ايجاد نمايد، شما نيز آن را نصب مي‌كنيد، اين فضا بسيار بزرگ و گاهي اوقات ناخوشايند است، اما در اكثر موارد، در طراحي‌هاي سفارشي انجام اين كار مورد نياز نيست. يك سيستم پانل تركيبي كه به خوبي طراحي شده است، نيازهاي مربوط به كاركرد و تأمين زيبايي فضاي داخلي آسانسور را در اكثريت وسيعي از اتاقك‌هاي آسانسورها به خوبي برآورده مي‌كند، و حتي اگر يك عنصر طراحي سفارشي مورد نياز باشد، اين كار را اغلب مي‌توان با اصلاح يك طراحي تركيبي اجرا نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۷:۰۵ توسط:نوروزي موضوع:

5 نكته براي انجام فرايند طراحي داخلي آسانسور

آسانسور

شخصي سازي يك آسانسور كه مطابق با آيين نامه‌هاي سختگيرانه و اهداف طراحي باشد، كار پيچيده‌اي نيست. از اين پنج نكته براي ساده سازي اين روند و بهره‌وري حداكثري از آسانسور خود استفاده كنيد. شركت پادرا با در نظر گرفتن ملزومات طراحي شما، بهترين طرح را به شما ارائه مي‌دهد و در مواقع  خرابي آسانسور  آن را براي شما در كوتاه‌ترين زمان و بهترين كيفيت تعمير خواهد كرد.

 1. شركت طراح داخلي آسانسور خود را هر چه سريع‌تر انتخاب كنيد

اگر فضاي داخلي آسانسور خود را با استفاده از روكش‌هاي چوبي و پانل‌هاي شيشه‌اي به شيوه‌اي ظريف و شيك طراحي كرده‌ايد. تمام اجزاي كابين در حول اين ويژگي متمركز خواهد بود و سپس متوجه مي‌شويد كه طراحي شما مطابق با الزامات وزني نيست.

به همين دليل و بسياري عوامل ديگر، مهم است كه شركت طراحي داخلي آسانسور خود را در شروع پروژه و در اولين فرصت انتخاب كنيد. مشاوران و نيروهاي متخصص آنها باعث صرفه جويي زيادي در زمان و منابع شما خواهند شد. شما يك متخصص در طراحي هستيد و آنها انطباق با آيين نامه‌ها را بررسي مي‌كنند. از هر رفتن زمان و تلاش‌هاي بيهوده اجتناب كنيد: شركت طراح آسانسور شما به سرعت قادر به شناسايي آيين نامه‌هاي خاص براي ساختمان شما است و پيشنهادات خود را متناسب با خروجي مورد نظر شما و مطابق با مقررات ارائه مي‌دهد.

2. محتواي طراحي خود را به اشتراك بگذاريد

در مباحث اوليه، چشم انداز خود را براي كابين، لابي و سالن ورودي و در حالت كلي پروژه خود با شركت طراحي به اشتراك بگذاريد. با در نظر گرفتن اين چارچوب، شركت طراح داخلي شما مي‌تواند راهكارهايي را ارائه دهد كه بتوانند پاسخگوي نيازهاي شما باشند، از قبيل توصيه‌هاي مربوط به مصالح و فناوري مناسب كه بايد مورد استفاده قرار دهيد.

در موارد فوق، براي رسيدن به يك طراحي جامع، جلوه حرفه‌اي چوب گردو، تيم ما يك گزينه سبك‌تر كه به راحتي قابل ترميم و نگهداري است، با استفاده از طرح‌هاي با وضوح بسيار بالا از چوب گردو و پانل شيشه‌اي فوق العاده ظريف ارائه مي‌دهد.

روش‌هايي براي حصول اطمينان از طراحي شما وجود دارد و مهم نيست كه تا چه حد سفارشي يا پيچيده باشد، به ويژه اگر محتواي طراحي خود را هر چه سريع‌تر تعيين كنيد.

 3. موارد الزامي را در نظر بگيريد

چه الزاماتي براي طراحي داخلي آسانسور شما وجود دارد؟ مقابله با آتش، وزن، و الزامات ADA ارائه شده است؛ اما كابين شما به چه چيز ديگري نياز دارد؟

به عنوان مثال، مشتري شما ممكن است به موارد زير نياز داشته باشد:

  • رنگ‌هايي كه سازگار با لوگو و نام تجاري آنها باشد.
  • موادي كه بدون خرابي قابليت تحمل كارهاي سنگين را داشته باشد.
  • سطوحي كه به آساني قابل تميز كردن باشند.
  • كابيني كه با دكوراسيون لابي هماهنگ باشد.
  • يك طراحي خاص كه مطابق مد روز بوده يا جديد باشد.
  • يك طراحي داخلي ارزان كه در عين حال جلوه‌اي حرفه‌اي و با كيفيت بالا داشته باشد.

هر الزاماتي كه مد نظر داريد را مي‌توانيد به صورت يكپارچه و راحت به طراحي كلي خانه خود اضافه كنيد.

 4. بحث بودجه

بسياري از معماران و طراحان ناچارند با بودجه شما كارهاي خود را ارائه دهند و به اشتراك گذاري اين اطلاعات، شركت طراح آسانسور شما را قادر مي‌سازد بهترين راه حل را هر چه سريع‌تر ارائه دهد. بهترين گزينه هميشه گران‌ترين گزينه نيست. بحث در خصوص بودجه، ارزش مهندسي را حائز اهميت مي‌كند، كه مي‌تواند به شما كمك كند كه جلوه مناسب و قيمت معقولي را براي آسانسور خود انتخاب كنيد.

 5. براي كمك خواستن از ديگران لحظه‌اي ترديد نكنيد

بهترين شركت‌هاي تخصصي طراحي داخلي آسانسور كاركناني دارند كه مي‌توانند به شما براي كمك به طراحي آسان‌تر كمك كنند. چطور؟

 جلسات طراحي

با كارشناسان طراحي از نزديك ملاقات‌هايي داشته باشيد و با آنها در خصوص اهداف طراحي، نيازهاي خود و توصيه‌ها و پيشنهادات فوري براي تسريع فرآيند طراحي مشورت كنيد.

ارائه طرح‌هاي پيشنهادي

طراحي كابين مدنظر خود را با مشتريان و يا شركت‌هاي مربوطه به اشتراك بگذاريد. نقشه‌ها، نمونه‌هاي مصالح و جزئيات پروژه را مي‌توانيد در قالب يك جلسه توجيهي ارائه دهيد تا به شما در تصميم گيري‌هاي آگاهانه و خريد مصالح مورد نياز كمك كند.

نمونه‌ها

احساس واقعي موادي كه در فضاي داخلي آسانسور شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت را با استفاده از مشاهده نمونه‌هايي تجربه كنيد. يك شركت مانند آسانسور پادرا جلسات توجيهي ترتيب مي‌دهد و نمونه‌هايي را ارائه مي‌دهد تا اطمينان حاصل كنيد كه با اطاعات كافي تصميم گيري‌هاي خود را انجام داده‌ايد.

جدول زمان بندي سريع

اگر زمان كافي براي آماده سازي نقشه‌هاي معماري و يا ليست مشخصات مصالح را نداريد. شركت پادرا طراحي استراتژيك و اطلاعات مناسبي را متناسب با نيازهايتان در عرض چند روز و يا حتي چند ساعت ارائه مي‌دهند.

اعتماد و ارتباطات نشانه‌هاي يك همكاري موفق هستند. مباحث اوليه و در حال انجام اين روند، تضميني براي ارائه فرآيند مشخص و موثر هستند و شما نتايج لازم براي اثبات آن را در اختيار خواهيد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۷:۳۲ توسط:نوروزي موضوع:

استفاده از شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا براي كابين آسانسور

آسانسور

شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا (Corning® Gorilla®) به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه به شكل نازك، سبك وزن و در برابر آسيب پذيري بسيار مقاوم باشند. اين شيشه‌ها با 40 علامت تجاري عمده در بيش از 3 ميليارد دستگاه مورد استفاده قرار مي‌گيرند. همچنين، امروزه اين فناوري باور نكردني كه تجربه كاربران بسياري را در استفاده از دستگاهها متحول نموده است، بر طراحي‌هاي مدرن متكي است و بخش مهمي از آخرين پيشرفت‌هاي اساسي در طراحي فضاي داخلي آسانسورها است. در زمان  تعمير آسانسور  اين شيشه‌ها به راحتي تعويض خواهند شد.

شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا داراي يك عملكرد زيبا و جذاب براي معماري داخلي  

امروزه، ويژگي‌هاي مناسبي كه شيشه‌هاي مدل گوريلا براي توليد كنندگان لوازم الكترونيكي ارائه مي‌كنند، آن را يك ماده ايده‌آل براي انجام طراحي‌هاي معماري در اين زمينه مي‌نمايند.

شيشه گوريلا را مي‌توان در سيستم‌هاي ديوار، پانل‌هاي روشنايي، كابين‌هاي آسانسور و حتي در ايجاد نماي ساختمان‌ها و پنجره‌هاي ويژه مقابله با طوفان مورد استفاده قرار داد. در حالي كه شيشه‌هاي گوريلا فوق العاده قوي هستند، مي‌توان آنها را خم نمود، كه امكان استفاده از آنها را به عنوان يك شيشه چند لايه فراهم مي‌كند و مي‌توانند متناسب با شكل‌هاي منحني مشخص شده مورد استفاده قرار گيرند.

شيشه‌هاي گوريلا (Gorilla) از نظر بصري شفاف هستند، بنابراين ديدگاه معماران و طراحان را منحرف نخواهند  كرد. رنگ سفيد اين شيشه به صورت طبيعي است، و در نتيجه رنگ‌هاي محيط شما بسيار جذاب و تصاوير نيز پر جنب و جوش به نظر مي‌رسند. بر خلاف شيشه‌هاي داراي رنگ آهكي (كه براي همه موارد شامل پنجره‌ها و  ظروف غذا مورد استفاده قرار مي‌گيرند)، مدل‌هايي از شيشه گوريلا (Gorilla) كه داراي رنگ سبز هستند، به شما اين امكان را مي‌دهند كه رنگ‌ها را به صورت واقعي مشاهده نماييد. اما اين تنها آغاز كار است. شما مي توانيد اين شيشه را از درون يك ساختمان مشاهده نماييد. شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا (Corning® Gorilla®) ويژگي‌هاي بي نظيري دارند، كه مي‌توانند در انواع كاربردهاي مختلف مورد استفاده قرار بگيرند.

با استفاده از شيشه‌هاي گوريلا (Gorilla) مي‌توان بر روي مخاطبان، يعني كاربران آسانسورها تأثير قابل توجهي گذاشت

شما در آسانسور چه كار مي‌كنيد؟ صحبت‌هاي مختصري را انجام مي‌دهيد؟ به سقف آسانسور خيره مي‌شويد؟ و يا از سوار شدن در آسانسور لذت مي‌بريد؟ مدير تجاري توليد شيشه‌هاي كورنينگ گوريلا (Corning® Gorilla®) ، هنري داننبرگر (Henry Dunnenberger) در اين مورد مي‌گويد، “صاحبان كسب و كار مي‌دانند كه حتي اگر آسانسور كوچك‌ترين اتاق در ساختمان باشد، آنها مي‌توانند حتي براي چند دقيقه يك مخاطب را جذب كنند و تأثير بسيار خوبي بر روي او بگذارند. ما دقيقاً براي كمك به آنها اين كار را انجام مي‌دهيم. شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا (Corning® Gorilla®)، با انتخاب مشتري‌ها، مي‌توانند شامل سيستم SnapCab، در فضاي داخلي آسانسورها باشند. اين كار، طراحان، معماران، شركت‌هاي تعمير و نگهداري آسانسور و صاحبان ساختمان را قادر مي‌سازد تا ويژگي‌هاي منحصر به فرد سخت‌ترين شيشه جهان، و همچنين سهولت و راحتي الگوهاي ايجاد شده براي سيستم  SnapCab را افزايش دهند.

سيستم SnapCab و شيشه‌هاي مدل گوريلا كورنينگ: يك نوآوري براي آسانسورها

مزاياي همكاري استراتژيك بين سيستم SnapCab و شيشه‌هاي مدل گوريلا كورنينگ به شرح زير هستند:

 1- دوام منحصر به فرد:

شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا (Corning® Gorilla®)، در برابر آسيب و خراشيدگي مقاوم هستند كه اين يك ويژگي قابل توجه براي استفاده در آسانسورهاي با ترافيك بالا و ساير آسانسورهاي مخصوص جابجايي و حمل بار است.

2- زيبايي:

ما مي‌توانيم اين شيشه نازك و سبك وزن را به صورت چند لايه بر روي پلاستيك‌ها و يا بسترهاي دكوراسيون مورد استفاده قرار دهيم. اين امر باعث ايجاد گزينه‌هاي عملاً بي نهايت زيبا، رنگي و چاپ شده مي‌گردد. با استفاده از اين نوع شيشه، توانايي براي ايجاد رنگ سفيد واقعي و رنگ‌هاي طبيعي افزايش مي‌يابد و زيبايي فضاي درون آسانسور به نحو چشمگيري افزايش مي‌يابد.  

 3- وزن سبك:

پانل‌هاي نازك اين نوع شيشه با محدوديت‌هاي وزن قابل استفاده، كه يك عامل بسيار حياتي  در فضاي داخلي آسانسور است، مطابقت مي‌نمايند. توليد كنندگان آسانسور با استفاده از اين شيشه وزن كابين آسانسور را كاهش مي‌دهند و همچنين، فضاي داخلي آسانسور به دليل استفاده از مواد سنگين‌تر مانند سنگ و يا حتي شيشه استاندارد، سنگين به نظر مي‌رسد. شيشه‌هاي سنتي معماري داراي وزني معادل 875/2 پوند در هر فوت مربع هستند. شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا (Corning® Gorilla®)، 8/3 برابر سبك‌تر از شيشه‌هاي معمول معماري هستند و تنها 750/ پوند در هر فوت مربع وزن دارند.

4- سازگار با قوانين آتش نشاني:

شيشه گوريلا شيشه‌اي است كه در پانل‌هاي سيستم SnapCab به صورت يكپارچه قرار مي‌گيرد و مي‌تواند از نظر آتش سوزي درجه بندي شود و در پيكربندي مربوط به كاربر نهايي، تحت آزمايشات دقيق  1. 97Z ANSI و 84E قرار مي‌گيرد.

 5- سهولت و راحتي: شيشه‌هاي مدل گوريلا كه در فضاي داخلي آسانسورها نصب مي‌شوند نياز به نگهداري بسيار كمي دارند و تميز كردن آنها آسان است. به طور معمول، اگر يك پانل آسيب ببيند، مالكان مجبور به بازسازي كل فضاي داخلي هستند، اما با استفاده از شيشه‌هاي گوريلا (Gorilla)، آنها مي‌توانند به سادگي اين پانل را مجدداً تعويض كنند. انجام اين كار علاوه بر افزايش سرعت نصب اوليه، موجب صرفه جويي در زمان و بودجه مالك ساختمان نيز مي‌شود.

 6- ادغام فناوري آينده.

همان طور كه شيشه گوريلا (Gorilla) به سمت صنعت آسانسور حركت مي‌كند، دريچه‌هايي را به سمت امكانات هيجان انگيز فراهم مي‌كند. در اين مورد يك صفحه نمايش تعاملي براي استفاده توسط  كاربران نهايي، يك كنترل پانل صفحه لمسي يا يك شيشه ضد ميكروب را تجسم كنيد كه به محافظت از سطح شيشه در برابر ميكروب‌ها كمك مي‌كند.

اين شيشه توانايي ايجاد انقلاب در معماري را دارد و اين كار با قلب ساختمان يعني آسانسور آغاز مي‌گردد. در مجموع، سيستم SnapCab و شيشه‌هاي مدل كورنينگ گوريلا (Corning® Gorilla®)، روش‌هاي نوآورانه جديدي براي ارائه دوام، سبك، ارزش و تنوع محصول آنها ارائه مي‌كنند تا نه تنها در روش‌هاي استفاده افراد از آسانسورها تغيير ايجاد كنند، بلكه روش استفاده از آنها را در كل ساختمان متحول سازند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۹:۰۰ توسط:نوروزي موضوع:

چه نكاتي در مورد سيستم‌هاي مدولار آسانسور وجود دارد

آسانسور

چرا طراحان و شركت‌هاي تعمير و نگهداري آسانسور بايد از سيستم‌هاي مدولار استفاده كنند؟ به سادگي به اين دليل كه آنها روند بازسازي را سريع‌تر، ساده‌تر و كم هزينه‌تر مي‌كنند. يك توليد كننده با كيفيت، سيستم‌هاي خود را با انعطاف پذيري بالايي در زمينه زيبايي، طراحي مي‌كند.

خلاقيت كامل براي طراحي همه عناصر ساختمان براي تطابق بيشتر كاملا امكان پذير است. در بعضي شرايط، شما نياز داريد كه يك جلوه خاص از برخي قسمت‌هاي ساختمان داشته باشيد، به عنوان مثال، يك طرح چوب بر روي ميز پذيرش. در موارد ديگر، ممكن است بخواهيد كه آسانسور يك طراحي مستقل داشته باشد كه بقيه ساختمان را تكميل كند، اما ويژگي‌هاي خاص خودش را داشته باشد. در هر دو حالت يك سيستم مدولار راه حل بهينه‌اي را ارائه مي‌دهد و توانايي اخذ  استاندارد آسانسور  را دارد.  

شما نياز به تعويض كل كابين آسانسور براي دريافت نتايج طراحي بهتر نخواهيد داشت. امروزه بهترين توليد كنندگان، نمايشگاههاي آنلاين جامعي را براي نشان دادن طيف گسترده‌اي از گزينه‌هاي در دسترس خود برگزار مي‌كنند، و همچنين پرسنل واجد شرايط را براي كمك به شركت‌هاي تعمير و نگهداري مطابق با طرح‌هاي سفارشي شما، و يا براي كمك به معماران و طراحان براي ارائه ديدگاه‌هاي خلاق خود تربيت مي‌كنند.

سيستم‌هاي مدولار گزينه‌هاي زياد و انعطاف پذيري بالايي را براي دستيابي به ديدگاه شما ارائه مي‌دهند.

شما مي‌توانيد طراحي‌هاي مشخص شده زيادي را در كاتالوگ انتخاب كنيد

مدل‌هاي موجود در كاتالوگ‌هاي آسانسور با نيازهاي زيبايي شناختي و كاربردي كه در ذهن شما وجود دارند ايجاد شده‌اند. اما اگر شما به چيزي كمي متفاوت‌تر نياز داشته باشيد چه اتفاقي رخ خواهد داد؟ برخي از توليدكنندگان در واقع مي‌توانند طرح‌هاي كاتالوگ خود را تغيير دهند تا نيازهاي منحصر به فرد طراحي، ساختمان يا مشخصات شما را برآورده كنند. شما مي‌توانيد مدل‌هاي موجود را تغيير دهيد يا سفارشي كنيد تا گزينه‌هاي مختلفي از مواد، روكش‌ها و حتي جلوه‌هاي سفارشي و يا آرم شركت را در آن جاي دهيد.

آيا سفارشي سازي گزينه‌هاي موجود در كاتالوگ براي شما زمان بر خواهد بود؟ اگر پانل‌ها و ديگر عناصر سفارشي توليد شده توسط سازنده با استفاده از روش توليد Lean ساخته شوند، قطعا در زماني قابل اعتماد و سريع براي نصب بر روي سيستم شما آماده خواهند شد.

در حقيقت نه تنها شما مي‌توانيد طرح‌هاي كاتالوگ را سفارشي كنيد، مي‌توانيد اين كار را بر اساس بودجه و برنامه ريزي زماني خود انجام دهيد.

سيستم‌هاي مدولار آسانسور هميشه سازگار با آيين نامه هستند

قبل از اين كه سيستم مدولار خود را انتخاب كنيد، بررسي كنيد كه سازنده سيستم‌هاي مدولار شما به طور جدي ايمني و آيين نامه‌هاي آسانسور را در نظر داشته باشد. اگر اين كار را انجام پذيرد، آنها قادر خواهند بود آزمايشات دقيقي را انجام دهند كه مي‌توانند در زمان و زحمت‌هاي شما صرفه جويي كند. نكته كليدي اين است كه آيا سيستم پانل (مورد موجود در كاتالوگ يا حالت سفارشي شده) با تنظيمات نهايي مورد آزمايش قرار گرفته باشد.

اگر سيستم مدولار شما در حالت پيكربندي نهايي آزمايش شده است، يك نفس عميق بكشيد و نگران الزامات سازگاري، بازديد بازرسان و تعطيل شدن آسانسور خود نباشيد. فقط از يك پروژه ساده‌تر و ارزان‌تر لذت ببريد.

هنگامي كه سيستم‌هاي مدولار در حالت پيكربندي نهايي توسط سازنده مورد آزمايش قرار مي‌گيرند، مي‌توانند موجب صرفه جويي در زمان و پول مشتريان شود، در حالي كه سطح بالايي از امنيت را براي شما فراهم مي‌كنند.

طول عمر سيستم‌هاي مدولار آسانسور

در واقع، سيستم‌هاي مدولار بيش از دو برابر نسبت به گزينه‌هاي معمولي مزيت دارند. اول، سيستم‌هاي مدولار عمر طولاني‌تري در مقايسه با گزينه‌هاي معمولي دارند. هنگامي كه با مواد با كيفيت بالا ساخته مي‌شوند، نياز كمتري به ترميم و نگهداري خواهند داشت. سيستم‌هاي مدولار مي‌تواند در برابر استفاده‌هاي سنگين دوام بياورند و نگهداري و مراقبت از آنها آسان است. سيستم‌هاي ساده و معمولي مدولار بسيار با دوام هستند: كيفيت آنها در روز اول و بعد از مدت زيادي كاركرد، كاملا يكسان است.

سيستم‌هاي مدولار، عمليات تعميراتي و به روز رساني را بسيار آسان‌تر مي‌كنند. با يك طراحي داخلي مدولار، شما به سادگي مي‌توانيد پانل آسيب ديده را دوباره تعمير كنيد، بخش‌هاي قديمي را باز كرده و دوباره آنها را نصب كنيد. اندازه و انطباق آنها مشابه است. اين در هزينه و وقت شما صرفه جويي مي‌كند و يكپارچگي طراحي شما را حفظ مي‌كند.

سيستم‌هاي مدولار از مواد با دوام ساخته مي‌شوند، به اين معني كه به تعميرات كمتري نياز دارند. هنگامي كه به روز رساني و يا تعويض قطعات مورد نياز باشد، سيستم‌هاي مدولار روند سريع‌تر و آسان‌تري براي اين كار خواهند داشت.

در واقع، سيستم‌هاي مدولار مزاياي زيادي براي ساختمان‌ها و شركت‌هاي داراي آسانسور دارند، از جمله دوام، سهولت نصب و انعطاف پذيري در زمينه سفارش، طراحي و بودجه.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۹:۵۸ توسط:نوروزي موضوع:

از پوشش مناسب براي ديوارهاي كابين آسانسور استفاده كنيد

آسانسور

چرا طراحان و شركت‌هاي تعمير و نگهداري آسانسور بايد از سيستم‌هاي مدولار استفاده كنند؟ به سادگي به اين دليل كه آنها روند بازسازي را سريع‌تر، ساده‌تر و كم هزينه‌تر مي‌كنند. يك توليد كننده با كيفيت، سيستم‌هاي خود را با انعطاف پذيري بالايي در زمينه زيبايي، طراحي مي‌كند.

خلاقيت كامل براي طراحي همه عناصر ساختمان براي تطابق بيشتر كاملا امكان پذير است. در بعضي شرايط، شما نياز داريد كه يك جلوه خاص از برخي قسمت‌هاي ساختمان داشته باشيد، به عنوان مثال، يك طرح چوب بر روي ميز پذيرش. در موارد ديگر، ممكن است بخواهيد كه آسانسور يك طراحي مستقل داشته باشد كه بقيه ساختمان را تكميل كند، اما ويژگي‌هاي خاص خودش را داشته باشد. در هر دو حالت يك سيستم مدولار راه حل بهينه‌اي را ارائه مي‌دهد و توانايي اخذ  استاندارد آسانسور  را دارد.  

شما نياز به تعويض كل كابين آسانسور براي دريافت نتايج طراحي بهتر نخواهيد داشت. امروزه بهترين توليد كنندگان، نمايشگاههاي آنلاين جامعي را براي نشان دادن طيف گسترده‌اي از گزينه‌هاي در دسترس خود برگزار مي‌كنند، و همچنين پرسنل واجد شرايط را براي كمك به شركت‌هاي تعمير و نگهداري مطابق با طرح‌هاي سفارشي شما، و يا براي كمك به معماران و طراحان براي ارائه ديدگاه‌هاي خلاق خود تربيت مي‌كنند.

سيستم‌هاي مدولار گزينه‌هاي زياد و انعطاف پذيري بالايي را براي دستيابي به ديدگاه شما ارائه مي‌دهند.

شما مي‌توانيد طراحي‌هاي مشخص شده زيادي را در كاتالوگ انتخاب كنيد

مدل‌هاي موجود در كاتالوگ‌هاي آسانسور با نيازهاي زيبايي شناختي و كاربردي كه در ذهن شما وجود دارند ايجاد شده‌اند. اما اگر شما به چيزي كمي متفاوت‌تر نياز داشته باشيد چه اتفاقي رخ خواهد داد؟ برخي از توليدكنندگان در واقع مي‌توانند طرح‌هاي كاتالوگ خود را تغيير دهند تا نيازهاي منحصر به فرد طراحي، ساختمان يا مشخصات شما را برآورده كنند. شما مي‌توانيد مدل‌هاي موجود را تغيير دهيد يا سفارشي كنيد تا گزينه‌هاي مختلفي از مواد، روكش‌ها و حتي جلوه‌هاي سفارشي و يا آرم شركت را در آن جاي دهيد.

آيا سفارشي سازي گزينه‌هاي موجود در كاتالوگ براي شما زمان بر خواهد بود؟ اگر پانل‌ها و ديگر عناصر سفارشي توليد شده توسط سازنده با استفاده از روش توليد Lean ساخته شوند، قطعا در زماني قابل اعتماد و سريع براي نصب بر روي سيستم شما آماده خواهند شد.

در حقيقت نه تنها شما مي‌توانيد طرح‌هاي كاتالوگ را سفارشي كنيد، مي‌توانيد اين كار را بر اساس بودجه و برنامه ريزي زماني خود انجام دهيد.

سيستم‌هاي مدولار آسانسور هميشه سازگار با آيين نامه هستند

قبل از اين كه سيستم مدولار خود را انتخاب كنيد، بررسي كنيد كه سازنده سيستم‌هاي مدولار شما به طور جدي ايمني و آيين نامه‌هاي آسانسور را در نظر داشته باشد. اگر اين كار را انجام پذيرد، آنها قادر خواهند بود آزمايشات دقيقي را انجام دهند كه مي‌توانند در زمان و زحمت‌هاي شما صرفه جويي كند. نكته كليدي اين است كه آيا سيستم پانل (مورد موجود در كاتالوگ يا حالت سفارشي شده) با تنظيمات نهايي مورد آزمايش قرار گرفته باشد.

اگر سيستم مدولار شما در حالت پيكربندي نهايي آزمايش شده است، يك نفس عميق بكشيد و نگران الزامات سازگاري، بازديد بازرسان و تعطيل شدن آسانسور خود نباشيد. فقط از يك پروژه ساده‌تر و ارزان‌تر لذت ببريد.

هنگامي كه سيستم‌هاي مدولار در حالت پيكربندي نهايي توسط سازنده مورد آزمايش قرار مي‌گيرند، مي‌توانند موجب صرفه جويي در زمان و پول مشتريان شود، در حالي كه سطح بالايي از امنيت را براي شما فراهم مي‌كنند.

طول عمر سيستم‌هاي مدولار آسانسور

در واقع، سيستم‌هاي مدولار بيش از دو برابر نسبت به گزينه‌هاي معمولي مزيت دارند. اول، سيستم‌هاي مدولار عمر طولاني‌تري در مقايسه با گزينه‌هاي معمولي دارند. هنگامي كه با مواد با كيفيت بالا ساخته مي‌شوند، نياز كمتري به ترميم و نگهداري خواهند داشت. سيستم‌هاي مدولار مي‌تواند در برابر استفاده‌هاي سنگين دوام بياورند و نگهداري و مراقبت از آنها آسان است. سيستم‌هاي ساده و معمولي مدولار بسيار با دوام هستند: كيفيت آنها در روز اول و بعد از مدت زيادي كاركرد، كاملا يكسان است.

سيستم‌هاي مدولار، عمليات تعميراتي و به روز رساني را بسيار آسان‌تر مي‌كنند. با يك طراحي داخلي مدولار، شما به سادگي مي‌توانيد پانل آسيب ديده را دوباره تعمير كنيد، بخش‌هاي قديمي را باز كرده و دوباره آنها را نصب كنيد. اندازه و انطباق آنها مشابه است. اين در هزينه و وقت شما صرفه جويي مي‌كند و يكپارچگي طراحي شما را حفظ مي‌كند.

سيستم‌هاي مدولار از مواد با دوام ساخته مي‌شوند، به اين معني كه به تعميرات كمتري نياز دارند. هنگامي كه به روز رساني و يا تعويض قطعات مورد نياز باشد، سيستم‌هاي مدولار روند سريع‌تر و آسان‌تري براي اين كار خواهند داشت.

در واقع، سيستم‌هاي مدولار مزاياي زيادي براي ساختمان‌ها و شركت‌هاي داراي آسانسور دارند، از جمله دوام، سهولت نصب و انعطاف پذيري در زمينه سفارش، طراحي و بودجه.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۸:۵۳ توسط:نوروزي موضوع:

يك راهنماي تخصصي براي انتخاب داخل كابين آسانسور

آسانسور

شما همواره در طول زندگي خود با ديدن مناظر و چشم اندازها، نياز به زندگي در نقاشي‌ها، تفسيرها و مدل‌ها داراي انگيزه مي‌شويد، و آنها را به عوامل كاملاً كاربردي به فضاهاي دلپذير زيبايي شناختي تبديل مي‌كنيد. در اين راستا، مصالح و تجهيزات مورد استفاده در ساختمان باعث مي‌شوند كه اتفاق مورد نظر شما رخ دهد. به همين ترتيب، انتخاب بهترين مصالح براي فضاي داخلي آسانسورها به شما كمك مي‌كند كه چشم اندازي كه مي‌خواهيد را بدست بياوريد و به شما قابليت استفاده از موادي را كه نياز داريد، مي‌دهد.

آمادگي براي طراحي فضاي داخلي آسانسورها، يك كار نفس گير و پر زحمت است كه مطمئناً كاربران بسيار زيادي كه از آسانسور استفاده مي‌كنند را تحت تأثير قرار خواهد داد تا بر روي طراحي مناسب اين فضا تمركز كنند. به منظور دستيابي به اين هدف، از اين راهنماي سريع استفاده كنيد تا با مواردي آشنا شويد كه بهترين گزينه‌ها براي هدايت چشم انداز شما به فضاي زندگي مدرن هستند. با انتخاب مصالح مناسب  تعمير و نگهداري آسانسور  به راحتي انجام خواهد شد.

يك راهنماي سريع براي استفاده از وسايل مورد نياز براي فضاي داخلي آسانسور

به جاي استفاده از آينه بر روي همه ديوارها، تنها يك آينه را بر روي يك ديوار نصب نماييد. بايد توجه داشت كه يك ارتباط مستقيم بين احساس آرامش و لباس پوشيدن به طور مناسب و شيك قبل از حضور در برنامه‌هايي مانند ارائه يك سخنراني، شركت در يك مصاحبه، شركت در يك جلسه و موارد ديگري مانند آن وجود دارد.

بسياري از طراحان تصميم مي‌گيرند كه آينه‌ها را در فضاي داخلي آسانسور ها نصب نمايند تا به استفاده كنندگان از آسانسور كمك كنند كه وضع ظاهري خود را در درون آسانسور ببينند، و همچنين نصب  آينه درون آسانسورها باعث مي‌شود كه فضاي داخلي آسانسور بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسد، اما نصب بيش از يك آينه در فضاي داخلي آسانسور اين قاعده را نقض مي‌كند.

استفاده كنندگان از آسانسور تنها به يك عدد آينه نياز دارند كه وضعيت ظاهري خود را در آن مشاهده نمايند. همچنين، شما مي‌توانيد همه آينه‌ها را حذف كنيد و تنها از يك تصوير و يا طراحي مورد نظر خود در فضاي داخلي آسانسور استفاده كنيد تا چشم انداز دلخواه خود را در فضاي داخلي آسانسور ايجاد كنيد.

استفاده از مواد سبك و مقاوم

به جاي استفاده از چوب و سنگ سنگين وزن و گرانبها، از آينه‌هاي نازك، سبك و مقاوم در برابر آسيب استفاده كنيد. طراحان تمايل به حفظ اصالت و هويت اشياء را دارند. آيا از نظر شما اين ديدگاه درست است كه اشياء واقعي همواره تأثير شگفت انگيزي بر روي افراد مي‌گذارند؟ بايد گفت كه ضرورتاً هميشه اين طور نيست. موضوع مهمي كه در اينجا وجود دارد ايجاد انطباق با محيط اطراف، و در نظر گرفتن محدوديت‌هاي وزن و هزينه مورد نظر در هنگام تهيه مصالح براي نصب در درون فضاي داخلي آسانسورها است.

بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه چگونه مي‌توان به يك ديدگاه و احساس درست، و بدون توجه به واقعيت اشياء در هنگام تهيه آنها با توجه به هدف مورد نظر دست پيدا كرد. بوسيله چاپ يك الگوي دقيق كه متناسب با ديدگاه شما باشد و نصب آن به صورت زيبا در زير يك شيشه فوق العاده با دوام و كاملاً شفاف، مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.

هنگامي كه در حال پيش بيني تهيه مصالح ساختماني مانند سنگ مرمر، سنگ گرانيت، چوب درخت بلوط، و يا چوب درخت گيلاس هستيد، اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه هزينه‌ها را كاهش دهيد، و مقررات مربوط به هر يك از مصالح مورد استفاده را رعايت كنيد، تا به اهداف خود در مورد تأمين زيبايي كامل محيط داخلي آسانسور دست پيدا كنيد.

strong يك نكته مهم: طول عمر قابل توجه، شيشه نشكن را يك ماده عالي براي استفاده در قسمت پايين فضاي داخلي آسانسور، كه احتمال خراب شدن آن بيشتر است، تبديل مي‌كند. مسلماً، در اين صورت، استفاده كنندگان از آسانسورها از اين پيش بيني شما در مورد تزئين فضاي داخلي آسانسور راضي خواهند بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۶:۴۷ توسط:نوروزي موضوع:

آخرين تكنولوژي مورد استفاده در آسانسورها چيست؟

آسانسورها

در اين مقاله، شما با آخرين تكنولوژي مورد استفاده در آسانسورها آشنا خواهيد شد. صنعت آسانسور يك جايگاه قوي در زمينه كاربري مشتريان و پيشرفت‌هاي تكنولوژيكي كسب كرده است. ساختمان‌هاي بلند و آسمان خراش‌ها بدون آسانسور بي استفاده‌اند اما امروزه ارتفاع يك معناي جديد پيدا كرده است. با استفاده از آسانسورهاي جديد مي‌توان با سرعتي بالاتر، مسافت بيشتري را طي كرد.

آنها معيارهاي نوآوري جديدي را براي جابجايي افراد به مقصدهاي خود با روش بسيار سازمان يافته به ارمغان آورده‌اند. در فناوري قديمي منبع قدرت دهي يك موتور الكتريكي بود كه از سيستم‌هاي قرقره و كابل‌هاي كششي يا يك مايع هيدروليكي استفاده مي‌كرد كه كابين و وزنه تعادل به طور متقارن جابجا شوند. اما در بعضي از انواع جديد، حتي موتور هم وجود ندارد و كابين به وسيله مغناطيس جابجا مي‌شود. البته  قيمت آسانسور  با مواد بكار رفته در آن و تكنولوژي مورد استفاده تغيير خواهد كرد.

آسانسورها به تدريج با كابل‌هاي فولادي جايگزين شدند

در حال حاضر با توجه به افزايش فزاينده استفاده از آسانسورها به بيش از 2 يا 3 ميليارد در سراسر جهان، آسانسورهاي سريع‌تر به بازار عرضه شدند. تكنولوژي مورد استفاده در آسانسورها در حال حاضر به تدريج به دنبال جايگزين كردن كابل‌هاي فولادي با انواع فيبر كربن است كه با دوام‌تر، انعطاف پذيرتر بوده و نيمه عمر طولاني‌تري نسبت به كابل‌هاي فلزي دارند. به خاطر وزن سبك كابل‌هاي فيبر كربني، مي‌توان از مقدار بيشتري كابل در آسانسور استفاده كرد و طبقات بيشتري را مي‌توان با آن طي كرد.

اين تكنولوژي باعث مي‌شود كه آسانسورها قادر باشند ارتفاع‌هاي بيشتري را پوشش دهند. اين اجازه مي‌دهد تا آسانسورها بتوانند با يك يا دو توقف تا ارتفاع يك كيلومتر بالا بروند. با توجه به وزن سنگين كابل‌هاي فلزي، استفاده از فيبر كربن وزن آسانسورها را تا 80٪ كاهش داده است، بنابراين استفاده از آنها بر روي دستگاه‌هاي سبك بسيار ساده‌تر شده است.

نوآوري‌هاي زيادي در زمينه حمل و نقل افراد در ساختمان‌ها صورت گرفته و آسانسورها هم تغييرات زيادي كرده‌اند. اين تغييرات در نحوه كنترل و حركت اين وسايل بسيار چشمگير بوده است. برخي از شركت‌ها دستگاه‌هاي بدون كابل را معرفي كرده‌اند كه عمدتا با موتورهاي مغناطيسي كار مي‌كنند و باعث كاهش زمان سفر مي‌شوند.

ما همچنين امروزه شاهد استفاده از انرژي‌هاي خورشيدي هستيم، اين آسانسورها عمدتا مبتني بر انرژي خورشيدي هستند و باعث صرفه جويي در مصرف انرژي در سيستم‌هاي آسانسور شده است. انرژي خورشيد به وسيله صفحات خورشيدي تبديل به انرژي الكتريكي مي‌شود و براي حركت آسانسور مورد استفاده قرار مي‌گيرد و در زمان‌هايي كه آسانسور به نيروي برق احتياج ندارد و حركت نمي‌كند، انرژي توليد شده توسط صفحات خورشيدي به باطري‌هايي منتقل مي‌شود و آنها را براي استفاده در شب شارژ مي‌كنند.   

حمل و نقل عمودي مدرن شده

فرآيند مدرنيزه كردن به يك فرصت براي رشد يك شركت و پايداري در آينده تبديل شده است. نوآوري‌هاي دائمي در صنعت آسانسور به مدرنيزه كردن فرآيند طراحي معماري در سيستم‌هاي حمل و نقل عمودي منجر شده است.

امروز ما شاهد يك تغيير سريع در تكنولوژي مورد استفاده در آسانسورها هستيم. آسانسورها امروزه تا حدود زيادي پيشرفته شده‌اند به اين معني كه عمليات آنها بسيار ملايم و بي‌صدا شده و زمان سفر با آنها نيز تا بيش از نصف كوتاه شده است. با معرفي كابل‌هاي كربني، وزن كابل‌هاي كششي سنگين نيز تا بيش از 50 درصد كاهش يافته است.

اتوماسيون آسانسورها نيز در حال حاضر با استفاده از مدار يكپارچه در صفحه كنترل اصلي به جاي عمليات دستي انجام مي‌شود. به اين منظور، تعويض قطعات، جايگزيني تجهيزات و نصب نرم افزارهاي جديد و استفاده از ماشين آلات ارتقاء يافته به راحتي امكان پذير خواهد بود. بنابراين جديدترين نسخه آسانسورها در حال حاضر آماده استفاده براي حمل و نقل عمودي هستند.

شركت آسانسور پادرا با كادري متخصص و باتجربه تمامي مراحل نصب را به بهترين نحو براي شما انجام خواهد داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۱:۱۴ توسط:نوروزي موضوع:

4 دليل براي توجه به فضاي داخلي آسانسور

آسانسور

ما همه آن را تجربه كرده‌ايم: خيره شدن به ديوارهاي يك آسانسور و تغيير اعداد طبقات تا زماني كه به طبقه مورد نظر برسيم. شايد فكر كنيد فضاي آسانسور، فضاي ثانويه‌اي است كه بايد بعد از تكميل ساير بخش‌هاي پروژه به آن پرداخته شود اما بايد گفت كه اولين فضايي است كه يك نفر به محض ورود به يك ساختمان در آن دقايقي محبوس مي‌شود و به آن توجه مي‌كند.

دلايل زيادي براي مهم بودن طراحي آسانسور وجود دارد، اما در اينجا چهار دليل عمده را خواهيم گفت، اگر تا به حال به طراحي داخل آسانسور دقت نكرده‌ايد الان زمان آن رسيده كه نظرتان را عوض كنيد و كمي به آن فكر كنيد. البته طراحي كابين در زمان  تعمير آسانسور  هم مهم بوده و بايد به آن توجه كرد.

 1. بسياري از افراد فضاي داخل آن را مي‌بينند

در حالي كه طراحي پنت هاوس يا واحد‌هاي لوكس هميشه چالش جالبي بوده اما واقعيت اين است كه مردم بيشتر از اين فضاهاي منحصر به فرد، شاهد فضاي داخلي آسانسورها هستند. آسانسورها در هر سال حدود 18 ميليارد نفر را جابجا مي‌كنند. مردم حدود 1.36 ميليارد مايل را با آسانسور طي مي‌كنند.

ساكنان ساختمان، بازرگانان، افراد تحويل خدمات و مهمانان هر روز از آسانسور استفاده مي‌كنند. هنگامي كه فضاي آسانسور به خوبي طراحي شده باشد به تعريف هر چه بهتر شرايط ساختمان كمك مي‌كند. اين بخش جدايي ناپذير از طراحي ساختمان است. اگر آسانسور مطابقتي با ساختمان نداشته باشد مطمئنا تاثير بدي روي اجزاي هر چند شيك ديگر ساختمان خواهد گذاشت. از سوي ديگر، زيبايي آن مي‌تواند زيبايي شناسي بقيه اجزاي ساختمان را ترميم و تقويت كند و پيامي روشن از كيفيت و صداقت صاحبان ساختمان به هر كسي كه از آسانسور استفاده مي‌كند، منتقل سازد.

 2. عدم تفكر در مورد طراحي مي‌تواند منجر به ناسازگاري طراحي با اصول راه اندازي شود

معمولا طراحي داخلي آسانسور در اولويت نبوده، بنابراين طراحان به خوبي با مشخصه‌هاي پيچيده داخل و خارج آسانسورها آشنا نيستند. اگر از سرمايه گذاري روي فضاي داخلي آسانسورها بيمي نداريد، پيشنهاد طراحي‌هاي بسيار گران، سنگين و سازگار يا ناسازگار با استاندارد آسانسورها آسان خواهد بود. اما بايد توجه داشت كه براي طراحي فضاي آسانسورها علاوه بر جنبه زيبايي بايد به قواعد راه‌اندازي نيز توجه كرد. موضوع بسيار مهم، هماهنگي وزن آسانسور با قوانين راه اندازي ايمن آن است. بي توجهي به اين موضوع مي‌تواند پروژه شما را مختل كند. بدتر از آن اين است كه اگر حادثه جبران ناپذيري به خاطر طراحي شما اتفاق بيفتد شهرت حرفه‌اي شما نيز به خطر خواهد افتاد.

رعايت مكانيسم‌هاي تامين كننده ايمني آسانسور در طراحي علاوه بر جلوگيري از بروز حوادث مي‌تواند به حفاظت از نام حرفه‌اي شما كمك كند.

3. فضاي داخل آسانسور به شما فرصتي براي اجراي طراحي‌هاي جديد و نوآورانه مي‌دهد

اگرچه هنوز چيز زيادي در اين باره نمي‌دانيد، اما نوآوري‌هاي جديد و هيجان انگيزي در جهان طراحي داخلي آسانسورها اتفاق افتاده است. بازار براي كار طراحان باهوش كاملا هموار شده است. از طراحي‌هاي ظريف، بادوام، سبك وزن شيشه‌اي گرفته تا طراحي‌هاي ضدآب و ضد ميكروب.

اين مواد، زندگي جديدي را در فضاي طراحي داخلي آسانسورها تجربه مي‌كنند و ديگر خبري از موسيقي‌هاي خواب آور و طراحي‌هاي كسل كننده نخواهد بود و شاهد طراحي‌هاي براق، پيچيده، ظريفي خواهيم بود.

نوآوري، فرصت اجراي آسان تصاوير گرافيكي و لوگو‌هاي سفارشي را با ظاهري منعطف و حرفه‌اي براي شما فراهم مي‌كند.

 4. اگر طراحي خوبي مي‌خواهيد و نياز به كمك داريد آن را به كس ديگري بسپاريد

اگر هنوز علاقه‌اي به طراحي داخلي آسانسور نداريد؟ و نگران هستيد كه به خاطر بي توجهي به قاعده خاصي طراحي شما عملي نشود يا اگر در اين مسير گير افتاده‌ايد؛ شركت‌هاي طراحي داخلي آسانسور مي‌توانند راه حل‌هايي به شما ارائه دهند  و به آساني محيط داخلي آسانسورهاي شما را مطابق قواعد آن به زيبايي هر چه تمام‌تر طراحي كنند.

اين خدمات بايد شامل تابلوهاي ارائه، نقشه CAD، مشخصات پيش نوشته شده و جلسات طراحي براي تسهيل روند و اطمينان از مطابقت جزئيات با استانداردهاي آسانسوري ايمن باشد.

براي برخي از طراحان، طراحي فضاي داخل آسانسورها اهميت چنداني ندارد كه همين نقطه ضعف كار آن‌هاست زيرا آسانسورها سالانه ميلياردها جابجايي را براي ميليون‌ها نفر انجام مي‌دهند و هيچ يك از اين افراد در چنين فضايي هيچ كاري براي انجام ندارند جز اين كه به قضاوت ساختمان از روي ظاهر آسانسورها بپردازند. چيزي كه بسيار مهم است طراحي هوشمندانه فضاي داخلي آسانسورها است تا از بروز هرگونه حادثه به خاطر عدم سازگاري طراحي با قوانين ايمني آن پيشگيري شود. از چشمان مخاطبانتان كه دقايقي در آسانسور محبوس مي‌شوند به نفع ساختمان خود استفاده كنيد. با كمي كمك از شركت‌هاي متخصص در زمينه طراحي داخلي آسانسورها مي‌توانيد به بهبود شرايط ساختمان خود كمك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۲۶ توسط:نوروزي موضوع:

با درب آسانسور بيشتر آشنا شويد

درب آسانسور

در اين مقاله، شما با نكاتي در مورد درب آسانسور آشنا خواهيد شد. درب آسانسور بهترين راه براي ايجاد طراحي‌هاي متنوع در يك خانه است.

درب آسانسور در حال حاضر در همه جا براي حمل راحت كالا و موارد ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شركت آسانسور پادرا طيف وسيعي از آسانسور را در انواع مختلفي از سبك‌ها، كاربردها و مواد مختلف ارائه مي‌دهد.

ما يك درب ساخته شده از مصالح فلزي، شيشه‌اي و قاب‌هاي آلومينيومي آنودايز شده ارائه مي‌دهيم. درب‌هاي آسانسور با توجه به نيازهاي مردم سفارشي مي‌شوند.

تامين ايمني مردم

هنگامي كه بحث درباره ايمني به ميان مي‌آيد، هر درب آسانسور درجه ايمني خاص خود را ارائه مي‌دهد. تمام آسانسورها بايد حداقل يك بار در سال توسط يك بازرس معتبر مورد بررسي قرار بگيرند.

درب‌هاي آسانسور دستي و يا تاشو خطرات بيشتري را در مقايسه با درب‌هاي اتوماتيك به همراه دارند. توليد درب‌ها و كابين‌هاي آسانسور بسيار پيچيده است.

با اين حال، هنگامي كه حرف از خود درب‌ها به ميان مي‌آيد، دو بخش امنيتي در هنگام اخذ استاندارد آسانسور‌ مورد استفاده قرار مي‌گيرند. درب تنها زماني باز مي‌شود كه كلاچ درب و غلتك‌هاي داخل آنها در يك خط مستقيم قرار گرفته باشند.

ما درب‌هاي آسانسور را در طرح‌ها و كارآيي‌هاي متفاوت ارائه مي‌دهيم و در اينجا انواع مختلفي از درب‌هاي آسانسور ليست شده‌اند كه در زير به شرح آنها مي‌پردازيم.

درب آسانسور استيل

اين درب‌ها داراي يك طراحي موضوعي يكپارچه هستند. آنها مطابق با استاندارد‌هاي متعدد و در اندازه‌هاي مختلف در دسترس بوده و اندازه‌هاي سفارشي آنها نيز موجود است.

ضخامت استيل استفاده شده براي ساخت درب آسانسور استيل در محدوده 0.32 و تقريبا 8 ميلي متر است. روكش درب آسانسور، دوام بالا و گزينه‌هاي استاندارد زيادي را براي مردم فراهم مي‌كند. آنها بايد با پالت‌هاي جذاب ساخته شوند.

درب‌هاي آسانسور سوراخ دار

اين همچنين يك نوع درب آسانسور است كه به طور گسترده‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. درب‌هاي آسانسور ما براي استفاده آسان طراحي شده و دوام زيادي دارند. مشتريان از ما به عنوان يك سازمان قابل اعتماد و يك شركت معتبر ياد مي‌كنند كه انواع متنوعي از درب‌هاي سوراخ‌دار را توليد مي‌كند.

تقاضاي درب‌هاي آسانسور سوراخ‌دار در بين مشتريان ما بسيار بالا بوده كه به علت دوام بالا و قابليت اطميناني است كه براي كاربران ارائه مي‌دهند.

اين نوع درب‌ها باعث افزايش مدت زمان استفاده از آسانسور براي كاربران است و در فضاي زيادي از خانه شما صرفه جويي مي‌كنند. آنها همچنين بالاترين دوام را براي كاربران ارائه مي‌دهند.

درب‌هاي آسانسور كشويي

آنها بهترين گزينه براي آسانسورها با قيمت پايين هستند و ارزش پول شما را حفظ مي‌كنند. آنها دوام بيشتري دارند و مي‌توانند در شرايط نامطلوب كارآيي خود را ادامه دهند.

آسانسور كشويي بهترين گزينه براي استفاده در مناطق صنعتي و پاركينگ بوده و اين مدل يكي رايج‌ترين و گسترده‌ترين درب آسانسور استفاده شده در اكثر ساختمان‌ها است.

ما با استفاده از بهترين مواد خام و با تكنولوژي پيشرفته تحت هدايت يك تيم حرفه‌اي، آسانسورهاي كشويي خود را توليد مي‌كنيم.

درب آسانسور تلسكوپي دستي

شركت پادرا طيف گسترده‌اي از درب آسانسور در اندازه‌هاي مختلف را ارائه مي‌دهد. آنها معمولا در ساختمان‌هاي كوچكتر كه فضاي كافي وجود ندارد، مورد استفاده قرار مي‌گيرند؛ چرا كه درب نمي‌تواند در هر دو طرف ديوار به صورت كشويي حركت كند.

آنها به طور بالقوه امكان دسترسي وسيعي را در يك فضاي محدود فراهم مي‌كنند. درب‌ها به طور خودكار بر روي ريل‌هاي مستقل حركت مي‌كنند.

هنگامي كه باز مي‌شوند، در پشت يكديگر قرار مي‌گيرند، و هنگامي كه بسته هستند، آنها يك لايه يكپارچه در هر طرف تشكيل مي‌دهند.

خوب، اين پايان مقاله در مورد چند نوع درب آسانسور است. شركت آسانسور پادرا يك توليد كننده و تأمين كننده آسانسور و درب آسانسور است. درب‌هاي آسانسور ما در طيف گسترده‌اي از مواد، روكش‌ها و الگوهاي مختلف توليد و ارائه مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۹:۳۱ توسط:نوروزي موضوع:

انواع آسانسورها براي ساختمان‌ها و كاربردهاي مختلف

آسانسورها

آسانسورها و بالابرها در انواع، ساختار و طراحي‌هاي مختلفي عرضه مي‌شوند و مي‌توانند متناسب با اهداف كاربري ساختمان شما نصب شوند. آسانسورهاي مسافربري انواع رايجي هستند، اما انواع ديگر آسانسورها نيز شامل آسانسورهاي باري و دو منظوره هستند كه هم براي حمل مسافر و هم حمل بارهاي سنگين طراحي شده‌اند. البته بايد اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه استفاده نامناسب باعث خرابي آسانسور و در برخي مواقع باعث بروز خواهد شد. براي اطلاع از اين كه كدام نوع آسانسور براي ساختمان مسكوني و يا اداري شما مناسب است، ادامه مطلب را بخوانيد.

انواع آسانسورها براي كاربرد‌هاي مختلف

آسانسورهاي مسافربري

اين شايع‌ترين نوع آسانسور است و مي‌تواند تقريبا در هر نوع ساختمان، استفاده شود. آسانسورهاي مسافربري در اندازه‌هاي مختلف عرضه مي‌شوند كه مي‌توانند بارگذاري‌هاي خاصي را براي حمل مسافر تحمل كنند. از اين نوع مي‌توان حتي در ساختمان‌هايي با ارتفاع زياد هم استفاده كرد.

آسانسورهاي باري

آسانسورهاي باري براي حمل وسايل سنگين به فواصل دور و اغلب براي كاهش ترافيك تردد استفاده مي‌شوند. آسانسورهاي باري در موسسات تجاري مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و ادارات مورد استفاده قرار مي‌گيرند و در محل‌هاي مختلف به دور از مناطق اداري مشترك نصب مي‌شوند. آسانسورهاي خدماتي داراي فضاي داخلي ساده‌اي هستند و براي حمل بارهاي سنگين‌تر نسبت به آسانسورهاي معمولي طراحي شده‌اند. اندازه كابين در اين نوع بزرگ‌تر از انواع مسافربري طراحي مي‌شود تا براي حمل و جابجايي بارهاي مختلف محدوديتي ايجاد نشود.

آسانسورهاي دو منظوره

آسانسورهاي دو منظوره براي حمل مسافر و بار طراحي شده‌اند. اين موارد در ساختمان‌هاي مسكوني، بيمارستان‌ها و ساختمان‌هاي اداري معمول هستند و اغلب داراي ظرفيت بالايي بوده كه متناسب با انواع مختلف بار طراحي مي‌شوند. آنها همچنين اغلب به گونه‌اي طراحي مي‌شوند كه براي حمل مسافران معلول طراحي شده‌اند كه با استفاده از ويژگي‌هايي مانند سطوح غير لغزش، كابين‌هاي پشتيباني، سازگار با افراد معلول و سيستم‌هاي دسترسي اضطراري امكان پذير مي‌شود.

آسانسورهاي مسكوني

همچنين آسانسورهاي داخلي نيز ناميده مي‌شوند، اين براي حمل مسافرين در طبقه‌هاي مختلف در يك مجتمع مسكوني طراحي شده است و مي‌تواند در داخل يا خارج خانه نصب شود. آسانسورهاي مسكوني كوچكتر از آسانسورهاي معمولي هستند و اغلب مي‌توانند به طور همزمان تا چهار نفر را در خود جاي دهند. نوع خاصي از آسانسورهاي مسكوني آسانسورهاي راه پله‌اي است كه در خانه‌هايي كه در آن فردي در خانواده داراي محدوديت حركتي است، بسيار رايج هستند. اين نوع آسانسور در امتداد يك راه پله موجود نصب مي‌شود و متناسب با شكل راه پله‌ها طراحي مي‌شوند. همچنين مي‌تواند در داخل يا خارج از منزل نصب شود و از راه دور كنترل شود.

آسانسورهاي سفارشي

همچنين تحت عنوان آسانسورهاي خاص شناخته مي‌شوند، اين‌ها با توجه به هدف يا نياز خاص ساختمان طراحي مي‌شوند. آسانسورهاي سفارشي اغلب مورد علاقه كاربران شخصي هستند كه مي‌خواهند آسانسورهاي خود را با توجه به نيازهاي خاص طراحي كنند، مانند افرادي كه داراي معلوليت‌هاي خاص بوده كه در خانه‌هاي چند طبقه زندگي مي‌كنند. آسانسورهاي سفارشي همچنين داراي طراحي داخلي سفارشي متناسب با نياز مصرف كننده هستند.

آسانسورهاي مبتني بر ارتفاع

آسانسورها همچنين مي‌توانند با توجه به ارتفاع ساختمان طبقه بندي شوند. آسانسورهاي هيدروليكي معمولا در ساختمان‌هاي كم ارتفاع كه داراي حداكثر سه طبقه هستند استفاده مي‌شوند. آسانسورهاي هيدروليكي به اين دليل اين گونه نامگذاري شده‌اند كه داراي يك سيلندر هيدروليكي زيرزميني هستند. ساختمان‌هاي با ارتفاع متوسط يا ساختمان‌هايي كه داراي يازده طبقه هستند معمولا از آسانسورهاي دنده‌اي استفاده مي‌كنند. ساختمان‌هاي بلند همچنين ممكن است از آسانسورهاي كششي دنده‌اي بهره ببرند.

اين موارد رايج‌ترين انواع آسانسورها هستند كه با توجه به نيازهاي ساختمان و افرادي كه از آنها استفاده مي‌كنند، طراحي مي‌شوند. براي اطمينان از اين كه آسانسورها ايمن هستند و مي‌توانند خدمات متناسب با نيازهاي يك ساختمان و مسافران آن را ارائه دهند، با يك پيمانكار آسانسور قابل اعتماد مشورت كنيد كه مي‌تواند شما را با الزامات خاص طراحي و عملكردي آشنا كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۹:۵۷ توسط:نوروزي موضوع: