توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

5 نكته براي انجام فرايند طراحي داخلي آسانسور

آسانسور

شخصي سازي يك آسانسور كه مطابق با آيين نامه‌هاي سختگيرانه و اهداف طراحي باشد، كار پيچيده‌اي نيست. از اين پنج نكته براي ساده سازي اين روند و بهره‌وري حداكثري از آسانسور خود استفاده كنيد. شركت پادرا با در نظر گرفتن ملزومات طراحي شما، بهترين طرح را به شما ارائه مي‌دهد و در مواقع  خرابي آسانسور  آن را براي شما در كوتاه‌ترين زمان و بهترين كيفيت تعمير خواهد كرد.

 1. شركت طراح داخلي آسانسور خود را هر چه سريع‌تر انتخاب كنيد

اگر فضاي داخلي آسانسور خود را با استفاده از روكش‌هاي چوبي و پانل‌هاي شيشه‌اي به شيوه‌اي ظريف و شيك طراحي كرده‌ايد. تمام اجزاي كابين در حول اين ويژگي متمركز خواهد بود و سپس متوجه مي‌شويد كه طراحي شما مطابق با الزامات وزني نيست.

به همين دليل و بسياري عوامل ديگر، مهم است كه شركت طراحي داخلي آسانسور خود را در شروع پروژه و در اولين فرصت انتخاب كنيد. مشاوران و نيروهاي متخصص آنها باعث صرفه جويي زيادي در زمان و منابع شما خواهند شد. شما يك متخصص در طراحي هستيد و آنها انطباق با آيين نامه‌ها را بررسي مي‌كنند. از هر رفتن زمان و تلاش‌هاي بيهوده اجتناب كنيد: شركت طراح آسانسور شما به سرعت قادر به شناسايي آيين نامه‌هاي خاص براي ساختمان شما است و پيشنهادات خود را متناسب با خروجي مورد نظر شما و مطابق با مقررات ارائه مي‌دهد.

2. محتواي طراحي خود را به اشتراك بگذاريد

در مباحث اوليه، چشم انداز خود را براي كابين، لابي و سالن ورودي و در حالت كلي پروژه خود با شركت طراحي به اشتراك بگذاريد. با در نظر گرفتن اين چارچوب، شركت طراح داخلي شما مي‌تواند راهكارهايي را ارائه دهد كه بتوانند پاسخگوي نيازهاي شما باشند، از قبيل توصيه‌هاي مربوط به مصالح و فناوري مناسب كه بايد مورد استفاده قرار دهيد.

در موارد فوق، براي رسيدن به يك طراحي جامع، جلوه حرفه‌اي چوب گردو، تيم ما يك گزينه سبك‌تر كه به راحتي قابل ترميم و نگهداري است، با استفاده از طرح‌هاي با وضوح بسيار بالا از چوب گردو و پانل شيشه‌اي فوق العاده ظريف ارائه مي‌دهد.

روش‌هايي براي حصول اطمينان از طراحي شما وجود دارد و مهم نيست كه تا چه حد سفارشي يا پيچيده باشد، به ويژه اگر محتواي طراحي خود را هر چه سريع‌تر تعيين كنيد.

 3. موارد الزامي را در نظر بگيريد

چه الزاماتي براي طراحي داخلي آسانسور شما وجود دارد؟ مقابله با آتش، وزن، و الزامات ADA ارائه شده است؛ اما كابين شما به چه چيز ديگري نياز دارد؟

به عنوان مثال، مشتري شما ممكن است به موارد زير نياز داشته باشد:

  • رنگ‌هايي كه سازگار با لوگو و نام تجاري آنها باشد.
  • موادي كه بدون خرابي قابليت تحمل كارهاي سنگين را داشته باشد.
  • سطوحي كه به آساني قابل تميز كردن باشند.
  • كابيني كه با دكوراسيون لابي هماهنگ باشد.
  • يك طراحي خاص كه مطابق مد روز بوده يا جديد باشد.
  • يك طراحي داخلي ارزان كه در عين حال جلوه‌اي حرفه‌اي و با كيفيت بالا داشته باشد.

هر الزاماتي كه مد نظر داريد را مي‌توانيد به صورت يكپارچه و راحت به طراحي كلي خانه خود اضافه كنيد.

 4. بحث بودجه

بسياري از معماران و طراحان ناچارند با بودجه شما كارهاي خود را ارائه دهند و به اشتراك گذاري اين اطلاعات، شركت طراح آسانسور شما را قادر مي‌سازد بهترين راه حل را هر چه سريع‌تر ارائه دهد. بهترين گزينه هميشه گران‌ترين گزينه نيست. بحث در خصوص بودجه، ارزش مهندسي را حائز اهميت مي‌كند، كه مي‌تواند به شما كمك كند كه جلوه مناسب و قيمت معقولي را براي آسانسور خود انتخاب كنيد.

 5. براي كمك خواستن از ديگران لحظه‌اي ترديد نكنيد

بهترين شركت‌هاي تخصصي طراحي داخلي آسانسور كاركناني دارند كه مي‌توانند به شما براي كمك به طراحي آسان‌تر كمك كنند. چطور؟

 جلسات طراحي

با كارشناسان طراحي از نزديك ملاقات‌هايي داشته باشيد و با آنها در خصوص اهداف طراحي، نيازهاي خود و توصيه‌ها و پيشنهادات فوري براي تسريع فرآيند طراحي مشورت كنيد.

ارائه طرح‌هاي پيشنهادي

طراحي كابين مدنظر خود را با مشتريان و يا شركت‌هاي مربوطه به اشتراك بگذاريد. نقشه‌ها، نمونه‌هاي مصالح و جزئيات پروژه را مي‌توانيد در قالب يك جلسه توجيهي ارائه دهيد تا به شما در تصميم گيري‌هاي آگاهانه و خريد مصالح مورد نياز كمك كند.

نمونه‌ها

احساس واقعي موادي كه در فضاي داخلي آسانسور شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت را با استفاده از مشاهده نمونه‌هايي تجربه كنيد. يك شركت مانند آسانسور پادرا جلسات توجيهي ترتيب مي‌دهد و نمونه‌هايي را ارائه مي‌دهد تا اطمينان حاصل كنيد كه با اطاعات كافي تصميم گيري‌هاي خود را انجام داده‌ايد.

جدول زمان بندي سريع

اگر زمان كافي براي آماده سازي نقشه‌هاي معماري و يا ليست مشخصات مصالح را نداريد. شركت پادرا طراحي استراتژيك و اطلاعات مناسبي را متناسب با نيازهايتان در عرض چند روز و يا حتي چند ساعت ارائه مي‌دهند.

اعتماد و ارتباطات نشانه‌هاي يك همكاري موفق هستند. مباحث اوليه و در حال انجام اين روند، تضميني براي ارائه فرآيند مشخص و موثر هستند و شما نتايج لازم براي اثبات آن را در اختيار خواهيد داشت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۷:۳۲ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :