توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

انواع آسانسور در خانه‌ها – بخش يك

آسانسور

انواع آسانسور خانگي

شركت آسانسورپادرا داراي دو خط توليد آسانسور خانگي است: آسانسورهاي خانگي كابلي و آسانسورهاي خانگي هيدروليك

آسانسورهاي خانگي كابلي بر اساس وزن طراحي شده‌اند كه يك نسخه كوچكتر از آسانسورهاي تجاري است كه شما هر روز سوار آنها مي‌شويد. مزاياي بسياري براي اين نوع طراحي وجود دارد و از اين رو به طور معمول از آنها در ساختمان‌هاي تجاري استفاده مي‌شود. شركت آسانسورپادرا از اين فناوري به طور گسترده‌اي براي سال‌ها در آسانسورهاي خانگي كابلي خود استفاده كرده است. اگر مي‌خواهيد بيشتر درباره آنها و تعمير آسانسور بدانيد، لطفا جزئيات مربوطه را در صفحه آسانسورهاي خانگي كابلي ببينيد.

دومين خط توليد آسانسورهاي خانگي ما براي ساخت انواع هيدروليك است. اين يك محصول نسبتا جديد توليد شده توسط شركت آسانسورپادرا است، اما بر اساس تكنولوژي‌هايي ساخته شده است كه چندين دهه در حال به روز رساني بوده‌اند. هدف كلي ارائه اين محصول اين بود كه يك محصول مناسب براي كاربري‌هاي مسكوني ايجاد كند كه در آن نياز به حمل و نقل بوده اما قيمت آنها بسيار رقابتي است. با ايجاد يك محصول با مشخصات متمركز، شركت آسانسورپادرا قادر به اجتناب از پرداخت هزينه‌هاي ساخت بوده است. اين باعث مي‌شود آسانسورها در خانه‌هاي بيشتري به گزينه قابل دسترس تبديل شوند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين سير تكامل جديد در آسانسورهاي خانگي، لطفا صفحه مربوط به آسانسورهاي خانگي را در وبسايت ما ببينيد.

شركت آسانسور پادرا داراي تاسيسات معتبر متعددي بوده و برخي از آنها در گالري ما قابل مشاهده است.

اگر مايليد در مورد نيازهاي خاص خود صحبت كنيد، لطفا با ما با تماس بگيريد و يكي از متخصصان آسانسور خانگي ما خوشحال خواهند شد كه شما را با جزئيات آنها آشنا كنند و پل ارتباطي شما با بزرگترين نمايندگي‌هاي فروش ما باشند.

آسانسورهاي خانگي كابلي

” ارزش خانه خود را با يك آسانسور افزايش دهيد”

هنگامي كه به يك گزينه لوكس براي خانه‌ها فكر مي‌كنيد، آسانسورهاي خانگي يك گزينه رايج در خانه‌هاي چند طبقه خواهند بود. دلايل زيادي براي نصب آسانسورهاي مسكوني در خانه شما وجود دارد اما اگر اين كار با تجهيزات ديگر در منزل شما تركيب شوند كه هزينه‌هاي عملياتي كمتري دارند، مي‌توانيد ارزش خانه خود را نيز افزايش دهيد. همه محصولات آسانسور با اين ايده‌ها در ذهن ساخته نمي‌شوند، اما آسانسورها در شركت آسانسور پادرا با كيفيت، قابليت اطمينان و طول عمر بالا و هزينه كم، طراحي و ساخته مي‌شوند.

شركت آسانسورپادرا داراي گزينه‌هاي استاندارد بسياري است اما اگر بتوانيد چيزي را تجسم كنيد ما مي‌توانيم آن را براي شما بسازيم! نمونه‌اي از برخي از محبوب‌ترين گزينه‌هاي ما قابل ارائه هستند، اما همچنين لطفا از كاتالوگ‌هاي جديد ما نيز ديدن كنيد چرا كه ما به طور مداوم در حال به روز رساني آنها هستيم. علاوه بر گزينه‌هاي استاندارد ما، شركت آسانسورپادرا مي‌تواند سفارشات ديگري را بر روي موارد درخواستي شما اضافه كند.

چرا بايد نصب يك آسانسور كابلي خانگي را در نظر داشته باشيد؟

دلايل عملي زيادي براي نصب يك آسانسور مسكوني وجود دارد:

براي بسياري از افراد، اين يك راه حل براي پاسخ به مشكل حركت به خانه دوستان و عزيزان خود است زيرا بالا رفتن از پله‌ها گاهي اوقات مي‌تواند طاقت فرسا باشد و افزودن يك آسانسور مي‌تواند گزينه‌اي عالي براي اضافه كردن ارزش به خانه شما به خصوص در سنين كهنسالي باشد.

نصب آسانسور براي افراد با نيازهاي خاص و يا استفاده كنندگان از صندلي چرخدار كاملا منطقي است به طوري كه آنها بتوانند به خانه خود دسترسي كامل داشته باشند.

آسانسورهاي خانگي داراي ظرفيت باربري خوبي هستند كه باعث مي‌شود آنها روشي راحت و آسان براي حمل كالاهاي سنگين مانند مبلمان به طبقات مختلف را فراهم كنند.

آسانسور خانگي شما را قادر مي‌سازد به راحتي لباس‌ها يا چمدان‌هاي خود را از يك طبقه به طبقه بالاتر حمل كنيد

بسياري از مناطق با تراكم جمعيت بالا داراي ساختمان‌هاي 3 و 4 طبقه هستند، آسانسور مي‌تواند كارآيي خانه شما را افزايش داده و كارها را برايتان راحت‌تر كند.

يك آسانسور خانگي ارزش خانه شما را افزايش مي‌دهد. اين يك ويژگي منحصر به فرد و مطلوب است كه در هنگام فروش خانه مي‌تواند قابليت فروش خانه شما را افزايش دهد.

آسانسورهاي خانگي هيدروليك

” آسانسور خانگي مقرون به صرفه”

آسانسورهاي خانگي در گذشته يك مورد لوكس بودند، اما با گذشت زمان آنها به يك دستگاه مقرون به صرفه تبديل شدند كه مي‌توانند در هر خانه‌اي نصب شوند. در بسياري از موارد، صاحبان خانه دچار ابهام مي‌شوند كه از كجا شروع كنند و چه ميزان پيچيدگي يا قيمت را براي آسانسور خانه جديد خود و يا به عنوان يك گزينه اضافي براي خانه فعلي خود انتخاب كنند. اجازه دهيد شركت آسانسور پادرا به شما كمك كند، امروز با ما تماس بگيريد و ما به شما كمك مي‌كنيم تا به صورت گام به گام مشكل خود را برطرف كنيد.

ما از تكنولوژي جديدي استفاده مي‌كنيم كه در عرصه آسانسورهاي خانگي اخيرا معرفي شده است. اين طراحي به ويژه براي افرادي كه به دنبال يك گزينه آسانسور اقتصادي و ظريف براي خانه خود هستند، معرفي شده است. استفاده از تكنولوژي روز كه در سال گذشته يك پيشرفت كاملا جديد در شركت آسانسور پادرا بوده است، ما افتخار مي‌كنيم كه اين آرام‌ترين، ساده‌ترين راه نصب و بهترين گزينه براي افزايش ارزش خانه شما باشد كه ما تا به حال توانسته‌ايم ارائه دهيم. مطمئن نيستيد كه آيا اين يك محصول مناسب براي شماست؟ نمودار مقايسه محصولات ما و يا فرم درخواست سفارش را پر كنيد و ما به شما كمك مي‌كنيم بهترين گزينه را انتخاب كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۴:۵۰ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :