توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

اضطراب كمتر، نتايج بهتر، فلسفه ساده شركت پادرا

شرکت پادرا

فلسفه شركت پادرا را مي‌توان به آساني خلاصه كرد: فضاي داخلي راحت براي آسانسور، كارايي و امنيت بيشتر. همه چيز از طراحي تا سفارش و نصب، براي سهولت، راحتي و ارائه نتايجي عالي طراحي شده‌اند. تاكيد بر سادگي، ارزش و خدمات استثنايي به مشتريان در تمام جنبه‌هاي اين كسب و كار جاري است.

پانل‌ها و همه مواردي كه تيم‌ها براي نصب به آنها نياز دارند، به موقع تحويل داده مي‌شوند، به طوري كه در بيش از 98٪ مواقع در طول 3 سال گذشته مشتريان گزارش تحويل به موقع را ثبت كرده‌اند.

تيم ما تا حد امكان عمليات را در كارخانه انجام مي‌دهد تا در زمان نصب صرفه جويي كند و تاثير كمتري بر زندگي ساكنان ساختمان داشته باشد. از طرف ديگر براي آسانسور شما ما مي‌توانيم برق اضطراري آسانسور را هم نصب كنيم تا در مواقع لزوم به كمك شما آيد.

توجه به نياز مشتري اصلي‌ترين هدف است. ما به بودجه و جدول زماني هر پروژه منحصر به فرد احترام مي‌گذاريم و تيم به طور خستگي ناپذير كار مي‌كند تا نيازهاي فردي مشتريان را برآورده كند.

پشتيباني كامل از محصولات وجه تمايز اين شركت است. فضايي دوستانه براي دريافت توصيه و پيشنهادات متخصصان در سراسر روند از ابتدا تا پايان در اختيار شما قرار خواهد داشت.

در نظر گرفتن موارد ايمني مانند، كيفيت، انطباق، سهولت و كارايي، اينها ستون‌هاي سيستمي در شركت ما بوده اما همه آنها در زير سايه عامل مهمي به نام ايمني هستند.

نوآوري يك سبك زندگي براي تيم شركت پادرا است؛ ما كاركنان خود را تشويق مي‌كنيم تا مشكلات و خرابي آسانسور را با همكاري خلاقانه حل كنند.

سفارش، شخصي سازي، تحويل: نگاهي به فرآيند ساخت شركت پادرا

پانل‌ها و سيستم‌هاي ما در طيف وسيعي از طرح‌ها قابل سفارش و ساخت هستند. پس از انتخاب سبك طراحي پانل‌ها توسط مشتريان، اندازه گيري‌ها را انجام مي‌دهيم، ما مي‌توانيم آنها را در يكي از كارگاه هايمان بسازيم.

مدل‌هاي موجود در كاتالوگ ما را مي‌توانيد با توجه به شرايط خاص زيبايي شناسي مدنظر خود تغيير دهيد، بنابراين مشتريان هميشه امكان تغيير و سفارشي سازي طرح‌هاي ما را دارند تا به اهداف طراحي خود دست يابند. تغيير طراحي آنها براي ايجاد تناسب با مدل‌هاي استاندارد به معناي كاهش هزينه و زمان مورد نياز براي سفارشي سازي است، بدون اين كه زيبايي و كيفيت را قرباني كنيد.

علاوه بر اين، با خدمات طراحي رايگان، از جمله ارائه طرح‌ها قبل از ساخت، مشتريان مي‌توانند طراحي انجام شده را قبل از ورود به درون ساختمان خود ببينند.

تمام مدل‌هاي كاتالوگ ما نمونه‌اي از تنظيمات نهايي E84 است. به اين ترتيب، اجزاي فردي به عنوان يك واحد جمع مي‌شوند و سپس براي اطمينان از ايمني و انطباق با استانداردها آزمايش مي‌شوند.

چگونه ساخت هوشمندانه، خدمات مشتريان را بهتر مي‌كند

شركت پادرا به دنبال بهبود مستمر ارزش‌هاي خود است. ارائه محصولاتي با كيفيت، كل تيم ما را تشويق مي‌كند تا راه‌هايي براي بهبود كيفيت، كاهش زمان، كاهش زباله‌ها و تمركز بر كار تيمي و ارتباطات موثر را ارائه دهيم. اين براي مشتريان ما به چه معناست؟ ارائه محصولات با كيفيت بالا در زمان كم، با كمترين هزينه ممكن و با راندمان بيشتر.

ما با استفاده از روش‌هايي نوين، جلوه، تنظيم، استاندارد سازي و پايداري، محصولاتي با كيفيت بالا را به سرعت و با كارآيي بالا براي فضاي داخلي آسانسورها، تحويل مي‌دهيم و در هزينه و منابع مشتريان خود صرفه جويي مي‌كنيم.

فرايند توليد ما يكي از عواملي بود كه نظر سازندگان مطرح را به خود جلب كرده است. با هم، ما مي‌توانيم تاريخچه خود را در زمينه نوآوري و توسعه راه حل‌هاي خلاقانه براي نسل بعدي آسانسورها بهبود ببخشيم.

بازسازي و مدل‌هاي جديد: ساده سازي فضاي داخلي آسانسور شما

شركت پادرا با شركت‌هاي آسانسور مطرح كار مي‌كند؛ راه حل‌هاي متنوع ما مي‌تواند ظاهر و دوام مورد انتظار مشتريان را برآورده كند. علاوه بر ارائه پانل‌ها و سقف‌هاي داخلي در كلاس جهاني، ما خدمات و پشتيباني هوشمندانه، به موقع و با كيفيت بالا را براي ساده سازي روند بازسازي و يا ساخت مدل‌هاي جديد در هر مرحله از عمليات ارائه مي‌دهيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۸:۴۶ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :