توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

نوآوري در ساخت آسانسور

ساخت آسانسور

هيچ نوآوري بدون در نظر گرفتن احتياجات جامعه به وجود نخواهد آمد و از طرفي به همكاري، ديدگاه‌هاي جديد و ايده‌هاي تازه براي رشد و پيشرفت خود نياز دارد. شركت كورنينگ اين باورها را با هم ادغام كرده است؛ آنها نه تنها انقلابي در اين صنعت به وجود آورده‌اند، بلكه آنها را ايجاد كرده‌اند. از توسعه اولين لامپ تا تجهيز ناسا با پنجره‌هاي شاتل، شركت كورنينگ به طرز شگفت انگيزي شروع به اختراع و تحول كرده و اكنون هدف آنها ايجاد تحول در صنعت و ساخت آسانسور است.

شيشه Gorill به آسانسورهاي شما نزديك شده است

شركت كورنينگ در فوريه 2014، از يك توافق جديد خبر داد، شيشه‌هاي Gorilla® ساخت شركت كورنينگ در سيستم‌هاي داخلي و در كف آسانسورها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. آيا تا به حال اسم شيشه‌هاي Gorilla® را نشنيده‌ايد؟ به تلفن يا تبلت خود نگاه كنيد. مزيت آنها اين است كه توسط يك لايه شيشه‌اي سبك و نازك محافظت مي‌شوند. در حال حاضر از شيشه‌هاي كورنينگ Gorilla® در بيش از 3 ميليارد دستگاه و 40 برند اصلي استفاده مي‌شود.

شيشه Gorilla در ساخت آسانسور

بنابراين چه اقداماتي بايد بر روي آسانسورها انجام شود؟ اقدامات زيادي بايد صورت بگيرد. كورنينگ مزاياي بسياري براي اين شيشه‌ها را از جهان الكترونيك گرفته تا دنياي آسانسورها گسترش مي‌دهد و با استفاده از اين نوع از شيشه، اخذ  استاندارد آسانسور  كار آساني خواهد بود. شيشه‌هاي Gorilla ويژگي‌هاي زير را ارائه مي‌دهند:

  • وزن سبك: اين شيشه‌ها به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه به طرزي باور نكردني سبك باشند. از آنجايي كه وزن در هنگام طراحي داخلي آسانسورها يك مسئله مهم است، اين شيشه براي اين منظور گزينه‌اي بسيار مناسب است. اين مي‌تواند به معماران و مشتريان كمك كند تا جلوه‌اي كه انتظار دارند (مانند سنگ يا چوب) را بدون نگراني در خصوص وزن ايجاد كنند.
  • دوام: اين شيشه‌ها به اندازه كافي مقاوم و مستحكم هستند تا در برابر استهلاك روزانه دوام بياورند. هنگامي كه در فضاي داخلي آسانسورها استفاده مي‌شوند، يك پوشش مقاوم در برابر خراش ايجاد مي‌كنند و با زيبايي و ظرافت سطح مواد داخلي كابين را پوشش مي‌دهند.
  • تنوع: شيشه Gorilla اجازه مي‌دهد تا از رنگ واقعي استفاده كنيد. در ساخت آسانسور و كابين آن، رنگ‌ها دقت و جذابيت خاصي خواهند داشت. اين گزينه‌هاي طراحي به صورت متنوع گسترش يافته‌اند تا پانل‌هايي با طرح چوب يا سنگ و شبيه آنها را ارائه دهند و يا شامل انواع گزينه‌هاي گرافيكي ديگر باشند. ( اگر يك پنل آسيب ديده باشد، مي‌توانيد به راحتي مجددا آن را تعمير يا تعويض كنيد كه در زمان و پول مشتريان صرفه جويي مي‌شود).
  • سهولت و راحتي: پانل‌هاي ساخته شده از شيشه Gorilla، به راحتي تميز و نگهداري مي‌شوند.

كار با شركت آسانسور اوج گستر پادرا

شركت آسانسور پادرا هميشه به دنبال راه‌هايي براي خلق نوآوري و گسترش توانايي‌هاي خود است. به هنگام جستجوي شركت‌هاي آسانسور كه از طريق آنها بتوانيد خدمات باكيفيت بالايي را دريافت كنيد، بهتر است به دنبال شركت‌هايي باشيد كه داراي سيستم‌هاي مدولار و استانداردهاي با كيفيت بالا هستند كه كار با آنها آسان است.

شركت آسانسور پادرا به طور معمول از محصولات شركت‌هاي بزرگ استفاده مي‌كند، تا دوام كافي را داشته باشند و در عين حال زيبايي هماهنگ با طراحي ساختمان را ارائه دهند. ما توليد كنندگاني را انتخاب مي‌كنيم كه سيستم‌هاي نوآورانه و ساده و مدولار را ارائه مي‌دهند و از شيوه‌هاي توليدي Lean كه باعث بهبود كيفيت در عين كاهش زمان و هزينه طراحي مي‌شوند، پيروي مي‌كنند.

شركت آسانسور پادرا از استانداردهاي سختگيرانه‌اي در ساخت آسانسور تبعيت مي‌كند؛ ما با همكاراني كار مي‌كنيم كه بتوانند كيفيتي را منطبق با استاندارد ارائه دهند. همچنين ما با شركت‌هاي طراحي داخلي نيز همكاري مي‌كنيم تا در زمان و بودجه مشتريان صرفه جويي شود. در عوض، ما در شركت آسانسور پادرا قادر به ارائه مواد منحصر به فرد در كلاس جهاني به مشتريان خود هستيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۶:۴۱ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :