توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

3 نكته كليدي در مورد مصالح ساختماني در فضاي داخلي آسانسور

انتخاب بهترين عناصر براي فضاي داخلي آسانسور به شما كمك مي‌كند تا جلوه‌اي كه مي‌خواهيد را به دست آوريد و كارآيي مورد نياز شما را تامين كند. آماده طراحي يك فضاي داخلي نفس گير هستيد كه كاربران بي شماري را تحت تأثير قرار دهد؟ از اين راهنمايي‌ها كمك بگيريد تا بتوانيد از موادي استفاده كنيد كه به طراحي شما زندگي ببخشند.

فضای داخلی آسانسور

استفاده از شيشه‌هاي جديد در فضاي داخلي آسانسور

كابين‌هاي آسانسور سبك‌تر، ظريف‌تر و كارآمدتر شده‌اند. مواد بايد با نوآوري هماهنگ باشند، در حالي كه وزن كمتري دارند. شيشه‌هاي استاندارد معماري داراي وزن 2،875 پوند در هر فوت مربع هستند.

از سوي ديگر، شيشه‌هاي نازك و فوق سبك Corning® Gorilla® Glass، تنها در حدود 0.750 پوند در هر فوت مربع وزن دارند. اين 3.8 برابر سبك‌تر است كه به معماران اجازه مي‌دهد كه به راحتي مقررات مربوط به وزن آسانسور را رعايت كنند. در عين حال، شيشه‌هاي Corning® داراي دوام بالا و عملكرد عالي هستند و ديرتر نياز به  تعمير و نگهداري آسانسور  خواهيد داشت.

اما عملكرد فقط نقطه آغاز است. بر خلاف شيشه‌هاي استاندارد، كه داراي رنگ‌هاي بنفش، آبي يا سبز هستند، Corning® Gorilla® Glass از نظر اپتيكي روشن هستند. معماران، طراحان، و صاحبان مي‌توانند رنگ‌هاي روشن و با نشاطي را مورد استفاده قرار دهند. تطبيق رنگ، يك چالش رايج و آسان است. حتي مهندسان معماري داخلي، كه به طور معمول سخت پسند هستند، اذعان دارند كه دقت و رنگ اين شيشه‌ها مثال زدني است. تصاوير، آرم‌ها، الگوها، همگي با Corning® Gorilla® Glass زندگي مي‌يابند.

سيم‌هاي مش بندي و بافته شده

كار با سيم‌هاي مش بندي شده براي توليد كنندگان بسيار دشوار است و اين مشكلات هزينه‌هاي بالايي را براي مشتريان در پي خواهد داشت. بافت‌هاي نازك باعث ايجاد يك سطح مغناطيسي مي‌شود كه عامل جذب گرد و غبار و خاك است كه تقريبا تميزكاري آنها را غيرممكن مي‌كند. هنگامي كه در پانل‌هاي مرتفع استفاده مي‌شوند، اين مش‌ها ممكن است داراي رشته‌هاي طولاني باشند.

از سوي ديگر شركت پادرا محصولاتي با جلوه پويا ارائه مي‌دهند كه نگهداري از آنها آسان است و نيازي به عمليات تعمير و نگهداري زيادي ندارند و گرد و غبار كمتري جذب مي‌كنند.

GageCarve ساخته شده از حداقل 50٪ آلومينيوم بازيافت شده توليد مي‌شود. روكش داخلي هر ورق آنوديزه شده تا اطمينان حاصل شود ظاهري مطلوب با دوام و طول عمر بالا دارد. همچنين ظاهري پيچيده، آن را به گزينه‌اي مناسب و ايده آل براي محيط‌هاي خاص  تبديل مي‌كند.

به جاي قرار دادن آينه در همه ديوارها، در يك ديوار استفاده كنيد

يك مرز بين راحتي و شيك بودن وجود دارد. بسياري از طراحان در طراحي آسانسور خود براي كمك به كاربران و ايجاد فضاي بزرگ‌تر و روشن‌تر از آينه‌ها استفاده مي‌كنند. اما استفاده از آينه در بيش از يك ديوار اين مرز را به هم مي‌ريزد.

به اين دليل، آينه‌ها را به طور كامل فراموش كنيد و براي يك تصوير يا لوگوي سفارشي از Corning® Gorilla® Glass براي تكميل طراحي خود استفاده كنيد.

در حالي كه فضاي داخلي آسانسور مي‌تواند تقريبا از هر ماده ضد آتش ساخته شود كه با محدوديت‌هاي اندازه و وزن سازگار باشد، بهترين گزينه‌ها عبارتند از Corning® Gorilla® Glass، GageCarve و غيره كه دوام و تنوع بي نظيري براي طراحي نهايي ارائه مي‌دهند.

يكي از اجزاء مورد استفاده در ساختمان شما آسانسور خواهد بود. هزاران نفر از آن استفاده خواهند كرد و آنها هنگامي كه در كابين منتظر هستند تا به طبقه مورد نظر خود برسند، كاري به جز نگاه كردن به بخش‌هاي مختلف داخل آن را ندارند. از طرح‌هاي متفكرانه و هوشمندانه در فضاي داخلي كابين استفاده كنيد كه افراد را شگفت زده كند و در عين حال كاملا كاربردي باشد. براي انتخاب طرح‌هاي متنوع، شما مي‌توانيد با ما تماس بگيريد.  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۰:۲۷ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :