توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

انواع آسانسور در خانه‌ها بخش دو

آسانسور

آسانسورهاي خانگي شركت پادرا چگونه متفاوت از ساير گزينه‌ها هستند؟

“اقتصادي اما هنوز بسيار شيك”

شركت پادرا تلاش مي‌كند تا انواع آسانسور را براي كاربري‌هاي مختلف توليد كند. اين بدين معناست كه ما قيمت‌هاي كمتري را به صاحبان خانه‌ها پيشنهاد مي‌كنيم اما در عين حال يك آسانسور با عملكرد و كيفيت بالا، آرام و شيك ارائه مي‌دهيم!

به طور خاص براي بسياري از خانه‌ها طراحي شده‌اند كه با كمبود جا براي آسانسور روبرو هستند. اين به اين معني است كه شركت آسانسورپادرا از ساخت و سازهاي پيچيده و تحميل هزينه‌هاي بالا جلوگيري مي‌كند و قيمت آسانسور مناسبي را به شما پيشنهاد مي‌كند. شما مي‌توانيد انواع محصولات را در كاربري‌هاي متعدد مورد استفاده قرار دهيد.

اين آسانسورها از يك سيستم پيشران قابل اعتماد براي افزايش طول عمر دستگاه كه در طول سال‌هاي گذشته در هزاران دستگاه استفاده شده‌اند، بهره مي‌برند.

تمام رابط‌هاي كشويي و متحرك از پليمرهاي باكيفيت ساخته شده‌اند، به اين معني كه شركت آسانسورپادرا در حال حاضر يكي از بي نظير‌ترين و بي صداترين آسانسور‌هاي خانگي موجود در بازار را توليد مي‌كند كه با استفاده از اتصالات باكيفيت بين قطعات متحرك اصلي آن، امكان پذير شده است.

تكنولوژي مدرن كه در ساخت و ساز محفظه باربر استفاده مي‌شود، مونتاژ اين آسانسور را تسهيل مي‌كند همچنين يك كاركرد بي‌صدا ارائه داده و بهره وري انرژي آن را بهبود مي‌بخشد.

زمان نصب مورد نياز براي اين محصول 50٪ كمتر از انواع محصولات موجود است كه در زمان نصب در وقت و هزينه مصرف كنندگان صرفه جويي مي‌كند.

قابليت‌ها و مزاياي آسانسور خانگي هيدروليك

آسانسور هيدروليك شركت پادرا داراي تعدادي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد است كه ارزش قابل توجهي دارد.

اتصالات باكيفيت

با استفاده از اتصالات پيشرفته باكيفيت در سطوح مختلف، آسانسور قادر به ارائه عملكرد آرام و بدون صدا در طول عمليات خود است. اين اتصالات همچنين براي ارائه خدمات با دوام طولاني مدت طراحي شده‌اند.

سيستم پيشران

با توجه به فلسفه دستگاه‌هاي مكانيكي الكتريكي كه از مايعات هيدروليكي استفاده نمي‌كنند، شركت آسانسورپادرا از سيستم‌هاي پيشران تائيد شده‌اي استفاده مي‌كند تا يك سيستم پيشران قابل اعتماد و بي‌صدا ارائه دهد كه به آسانسور اجازه مي‌دهد تا مسافران را در زمان كوتاهي از طبقه‌اي به طبقه ديگر انتقال دهند. اين مدت فقط زمان كافي را به شما براي پيدا كردن كليد و يا چك كردن چمدان و كيف به هنگام ترك كردن منزل‌تان مي‌دهد.

اگر چه سيستم پيشران از محصولات باكيفيت ما برگرفته شده است، اما داراي يك عنصر با نام تجاري جديد است. به جاي اتصالات فلزي، پليمر با چگالي مخصوص داراي خواص مقاومتي عالي در اين محصول جديد مورد استفاده قرار گرفته است. اين مواد پليمري واقعا شگفت انگيز هستند و به شركت آسانسورپادرا اجازه مي‌دهند كه صداي توليد شده در سيستم پيشران را به طور قابل توجهي كاهش دهد، به اين ترتيب كه تمام ساختارهاي فلزي توسط سطوح پليمري عايق از يكديگر جدا شده‌اند.

يكي ديگر از مزاياي  اين سيستم حذف استفاده از روغن است كه در اكثر اتصالات فلزي يافت مي‌شود. درست است، اين پليمرها داراي قابليت خود روانكاري هستند و نياز به گريس در محل‌هاي اتصال ندارند. شما ممكن است فكر كنيد كه در اين صورت مكانيسم با سرعت بيشتري مستهلك مي‌شود اما آزمايشات نشان مي‌دهند كه اين گونه نيست و ما مطمئن هستيم كه اين تركيب براي خانه شما يك گزينه مناسب خواهد بود.

تكنولوژي

با استفاده از هسته‌هاي فومي و لمينيت‌هاي با دوام در پانل‌هاي ساندويچي، شركت آسانسورپادرا توانسته است وزن كم، عايق صدا و واگن‌هاي آسانسور بسيار سفت و بادوام توليد كند. وزن سبك همچنين اجازه مي‌دهد شركت آسانسورپادرا بهره‌وري انرژي بهتري داشته و از حداكثر ظرفيت باربري خود استفاده كند.

شروع / توقف ملايم

هنگام حركت سريع كه به فورا به يك توقف منجر مي‌شود ممكن است يك آسانسور حسي مشابه با شهربازي براي شما ايجاد كند. به منظور اجتناب از اين مسئله، شركت آسانسورپادرا آسانسور شما را به گونه‌اي طراحي مي‌كند كه توانايي شروع / توقف ملايم را داشته باشد. اين كار از طريق تركيبي از كنترل‌ها، نرم افزارها و انتخاب اجزاي سيستم پيشران انجام مي‌شود.

قيمت

اين محصول آسانسور به طور خاص طراحي شده است تا مقرون به صرفه‌تر از محصولات آسانسور كابلي ما باشد و در بعضي موارد حتي ممكن است نصب دو محصول آسانسور ارزان‌تر از يك آسانسور بزرگ توليد شده توسط يكي از رقباي ما باشد. اين مي‌تواند به طور ويژه در پروژه‌هاي نوسازي مفيد باشد كه در آن شما به سادگي نمي‌توانيد موقعيت مكاني مناسب براي قرار دادن شفت را پيدا كنيد كه بتواند كل ارتفاع خانه شما را طي كند اما همچنان مي‌خواهيد به كل طبقات دسترسي كامل داشته باشيد.

نياز به يك چاهك آسانسور كوچك يا عملكرد بدون نياز به چاهك مطابق با ساير محصولات آسانسور ما. شركت آسانسورپادرا داراي يك پلت فرم زير زميني براي پشتيباني از محصولات آسانسور خانگي است. اين بدين معناست كه عمق چاهك مي‌تواند بسيار محدود باشد و حتي در پروژه‌هاي نوسازي شما مي‌توانيد بدون نياز به حفر چاهك، آسانسور خود را نصب كنيد و تنها يك رمپ در كنار درب ورودي قرار دهيد.

نياز به حداقل عمر چاهك همچنين از مسائل مربوط به جمع شدگي آب جلوگيري مي‌كند و الزامات مربوط به آيين نامه‌ها را در مناطقي كه ممكن است نياز به شرايط خاص يا ملاحظات ديگري داشته باشند كه باعث افزايش هزينه‌ها، پيچيدگي و افزودن مراحل برنامه ريزي مي‌شود، تامين كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۴:۳۹ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :