توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

كابين آسانسورها فرصتي براي متمايز كردن ساختمان

انواع آسانسور تعداد زيادي مسافر را در طول سال جابجا مي‌كنند. آنها اغلب يكي از قابليت‌هاي مورد استفاده در ساختمان‌هاي چند طبقه هستند. در حالي كه ايمني يكي از اولويت‌هاي اصلي است، زيبايي نيز نقش مهمي در فضاي داخلي آسانسورها ايفا مي‌كند. يك كابين به طور متوسط ​​پنج مسافر را در هر سفر حمل مي‌كند: اين بدين معناست كه 10 چشم به جزئيات طراحي به هنگام بال رفتن يا پايين آمدن توجه مي‌كنند. آنها چه چيزهايي را مي‌بينند؟


اهميت طراحي هوشمندانه آسانسورها

براي يك كابين آسانسور در يك ساختمان تجاري يا سازمان مهم است كه فضاي داخلي آن احساس مثبتي را ايجاد كند. كابين‌هاي آسانسور را مي‌توان به عنوان يك ضرورت در يك ساختمان چند طبقه در نظر گرفت، يا مي‌توانند به دليل استفاده مداوم به عنوان يك ويژگي منحصر به فرد شناخته شوند.

اگر شما بتوانيد در هنگام سوار شدن به آسانسور راه حلي براي بهتر شدن فضاي بسته آنها بينديشيد، مي‌توانيد فرصتي براي تعامل كاربران ايجاد كنيد تا بتوانند با ساختمان ارتباط برقرار كنند.

طراحان و معماران، علاوه بر فضاي محدود آسانسور، بايد طراحي كلي ساختمان را نيز در نظر بگيرند. چگونه فضاي داخلي كابين آسانسور با بقيه فضاي ساختمان مرتبط مي‌شود؟ چه چيزي در مورد ساختمان شما از نظر زيبايي شناختي بايد مورد توجه قرار بگيرد؟ آيا آنها مي‌توانند تاثير اوليه مثبتي ايجاد كنند؟ آيا به راحتي مي‌توان تعمير آسانسور را انجام داد؟

نوآوري در طراحي آسانسورها

آيا آسانسورها فقط يك وسيله حمل و نقل هستند؟ نه! فضاي داخلي آنها مي‌تواند و بايد نمايانگر بقيه بخش‌هاي ساختمان باشد. به تازگي، به عنوان مثال، برخي از شركت‌ها شروع به ادغام Corning® Gorilla® Glass در بسياري از طرح‌هاي خود كرده‌اند. اين شيشه، كه در ميلياردها وسيله الكترونيكي استفاده شده است، درب جديدي بر روي امكانات مورد استفاده توسط طراحان و معماران باز كرده است.

به علت نازكي و وزن سبك بودن، اين شيشه به طور مثبت بر روي وزن و بهره وري انرژي آسانسورها تاثير گذاشته است. آن را مي‌توانيد با هر چيزي از قبيل الگوها و لوگوها بر روي تصاوير چوبي و سنگي و هر چيز ديگري مانند يك عكس سفارشي طراحي كنيد. توانايي توليد شيشه سفيد خالص، امكان ايجاد چشم انداز واضح، شفاف و نمايشي دقيق از تصاوير را فراهم كرده و به طور كامل چشم انداز مورد نظر طراحان را ايجاد مي‌كند.

در آينده‌اي نه چندان دور، Gorilla Glass مي‌تواند آسانسورها را به قابليت‌هاي استفاده از نمايشگر لمسي و تكنولوژي‌هاي تعاملي مجهز كند. مسافران آسانسور ممكن است مخاطبين خاص باشند؛ هيچ دليلي وجود ندارد كه آنها درگير طراحي‌هاي شما نشوند!

نوآوري‌ها به شما كمك مي‌كنند تا در صنعت خود پيشرو باشيد. انگشت خود را بر روي پالس‌هاي پيشرفت نگه داريد. اين مورد همچنين مي‌تواند در مورد ديگر مواد و روش‌هاي نوآورانه كه به طور مداوم در جهان آسانسورها معرفي مي‌شوند، صادق باشد.

سفارشي سازي بدون پرداخت هزينه‌هاي زياد و يا صرف زمان چشمگير

براي ايجاد ظاهر خوشايند و زيبا براي آسانسور كه در عين حال با دوام و كاربردي نيز باشد، طيف وسيعي از مصالح اوليه و لوازم جانبي در اختيار شما قرار مي‌گيرند. اگر ساختمان مدرن و فوق العاده، شيك و ظريف يا كلاسيك باشد، شما مي‌توانيد عناصري را انتخاب كنيد كه سازگار با طراحي كلي ساختمان شما باشند.

شركت پادرا طرح‌هاي استاندارد زيادي در فهرست خود دارد. اگر آنها همچنان نيازهاي پروژه شما را كاملا برآورده نكنند، مدل‌هاي كاتالوگ را مي‌توان براي دستيابي به جلوه مد نظر خود سفارشي كنيد. علاوه بر اين، طرح‌هاي سفارشي در دسترس هستند، به ويژه آنهايي كه از Gorilla Glass استفاده مي‌كنند. بر اساس اصول توليد، شركت پادرا مي‌تواند زمان انجام پروژه را كوتاه و قابل اعتماد كند. پانل‌ها و سقف‌ها به موقع تحويل داده مي‌شوند، به طوري كه آنها زمان بندي كلي پروژه را با مشكل مواجه نمي‌كنند.

چه مدت زماني طول مي‌كشد تا سفارش خود را ثبت كنيد؟

بر خلاف فرايندهاي طولاني كه توسط شركت‌هاي مختلف انجام مي‌شود، فرايند ثبت سفارش در شركت پادرا براي مدل‌هاي موجود در فهرست خود زمان كمي طول مي‌كشد. آنها تنها با دريافت ظرفيت وزني بالابر، ارتفاع و طرح انتخابي شما از كاتالوگ، سفارش شما را آماده مي‌كنند.

از نمونه‌ها تا مشاوره‌هاي كارشناسي و پشتيباني از پروژه شما

تعيين سيستم داخلي آسانسور به اين معني است كه شما مي‌توانيد به يك شركت معرفي شويد كه مي‌تواند به شما براي رويارويي با محدوديت‌ها و مشكلات خاص دنياي آسانسور كمك كند.

شركت پادرا در هر مرحله از ساخت آسانسور و يا بازسازي آن به شما كمك مي‌كند. در مراحل اوليه، تيم طراحي ما مي‌تواند نمونه‌هاي تكميلي و جلسات طراحي تعاملي به شما ارائه دهد. ما مي‌توانيم مصالح و روكش‌هايي را به شما ارائه دهيم تا مطمئن شويد كه با جلوه مورد نظر شما به طور كامل مطابقت دارد.

اين به شما اين امكان را مي‌دهد تا جلوه طراحي خود را احساس كنيد و به سرعت و به راحتي طراحي مورد نظر خود را انتخاب كنيد. نمونه‌ها و شبيه سازي‌ها همچنين مي‌توانند بدون هيچ گونه مشكلي طي يك فرآيند سريع به شما كمك كنند.

تمركز بر جلوه طراحي: شركت پادرا مسئول تامين سازگاري و ايمني

علاوه بر ملاحظات طراحي، شما همچنين بايد پيچ و مهره‌هاي كابين را در نظر بگيريد:

  • فضاي داخلي آسانسور بايد با قوانين مطابقت داشته باشد.
  • آنها بايد از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شوند و در حالت نهايي آزمايش شوند. به عنوان مثال، روكش و چسب مورد استفاده ممكن است در برابر آتش سوزي مقاوم باشند، اما پانل‌ها همچنين بايد آزمايش شوند.
  • عناصر داخلي بايد با محدوديت‌هاي وزني مشخص شده مطابقت داشته باشند.

رعايت انطباق با آيين نامه‌ها و مقررات ممكن است دشوار باشد، به ويژه اگر شما در حوزه‌هاي مختلف كار مي‌كنيد. شركت پادرا اطمينان حاصل مي‌كند كه محصولات سازگار هستند، بنابراين شما مي‌توانيد فقط بر روي پروژه متمركز شويد. ما به زيبايي شناسي و نوآوري اهميت مي‌دهيم، اما هميشه امنيت و سازگاري در اولويت هستند.

از فرصت‌ها استفاده كنيد تا به يك فضاي منحصر بفرد دست يابيد

آسانسورها يك فرصت هستند: فرصتي براي ايجاد فضايي به ياد ماندني كه تجربه كردن آن بخشي از جلوه ساختمان شما را شامل مي‌شود. با اين كه بسياري از افراد روزانه از آنها استفاده مي‌كنند، منطقي نيست كه از تمام امكانات طراحي ما چشم پوشي كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۹:۴۶ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :