توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

مواردي درباره طراحي كابين آسانسور

آسانسور

طراحي فضاي داخلي آسانسور بسيار مهم است. هنگامي كه مشتريان، ساكنان و ساير افراد وارد يك ساختمان مي‌شوند، حتي به طور ناخودآگاه جزئيات مربوط به آن ساختمان مانند كابين آسانسور را ارزيابي مي‌كنند. طراحي مناسب فضاي داخلي كابين فرصتي را فراهم مي‌كند كه اين فضاي طراحي شده با كيفيت بالا تاثير بسيار عميقي بر كاربران آسانسور بگذارد.

آگاهي از اين كه طراحي فضاي داخلي آسانسور تا چه ميزان مي‌تواند بر استفاده كنندگان از آسانسور تأثير بگذارد، از اهميت فراواني برخوردار است. اگر شما در نظر داريد تنها با همان شركت طراحي كه هميشه با آن كار مي‌كنيد براي انجام طراحي فضاي داخلي آسانسور ساختمان خود كار كنيد و يا از شركت‌هاي بهتري كه در دسترس شما هستند بهره ببريد، اين مي‌تواند در هزينه‌ها تاثيرگذار باشد.

انتخاب شركت درست جهت طراحي فضاي داخلي كابين مي‌تواند به معناي تفاوت بين انجام اين كار با بودجه پيش بيني شده يا انجام هزينه بيشتر در اين مورد، انجام كار بر اساس برنامه زمان‌بندي انجام شده يا ايجاد تاخير فراوان در اتمام كار، دستيابي به زيبايي و جذابيت مورد نظر و يا ايجاد نااميدي در پايان كار باشد. چگونه مي‌توان تشخيص داد كه يك شركت قابل اعتماد است و مي‌تواند بهترين كار ارزشمند را در مورد طراحي فضاي داخلي كابين انجام دهد؟ براي اين كه مطمئن شويد كه در اين مورد با فردي كار مي‌كنيد كه مي‌تواند به نيازهاي منحصر به فرد شما پاسخ بدهد، با شركت آسانسور پادرا تماس بگيريد تا مشاوران باتجربه شما را راهنمايي كنند و مي‌توانيد  تعمير و نگهداري آسانسور خود را به ما بسپاريد تا بهترين نتيجه را دريافت كنيد.

فرايند انجام طراحي فضاي داخلي آسانسور به چه ميزان دشوار و يا خسته كننده است؟  

آيا برآورد مي‌شود كه طراحي فضاي داخلي آسانسور چند روز طول بكشد و يا صرف چند دقيقه وقت براي انجام اين كار كافي است؟ در مورد بعضي از شركت‌ها اين مسئله ضروري است كه قبل از اين كه آنها بتوانند يك برآورد دقيق در اين مورد ارائه نمايند بايد به مكان شركت مراجعه شود تا يك ملاقات حضوري براي ارائه اطلاعات لازم در اين مورد برگزار گردد. بعضي از شركت‌ها مي‌توانند اين برآورد را در كمتر از 15 دقيقه انجام دهند. راز اين شركت‌ها براي انجام اين برآورد، استفاده از تجربه و سيستم‌هاي تلفيقي و همچنين دارا بودن قيمت‌هاي از پيش تعيين شده است.

دارا بودن ويژگي‌هاي مربوطه، آگاهي از هزينه‌هاي طراحي‌هاي سفارش شده قبلي، و حتي استفاده از بعضي از سيستم‌هاي تركيبي براي انجام برآوردهاي لازم در زمينه طراحي فضاي داخلي آسانسور بسيار مهم است. اگرچه توليدكنندگان متخصص، تلاش مي‌كنند كه تا سرحد امكان با هر گونه مواردي كه باعث افزايش قيمت انجام اين كار مي‌شود، برخورد كنند، گاهي اوقات وجود ديوارهاي ناهموار و گوشه‌هاي غير مربعي ديوارها در فضاي آسانسور، باعث مشكل شدن انجام كار و افزايش هزينه‌هاي مربوطه مي‌گردد. اين كارشناسان قادر به پيش بيني مشكلات و ارائه  راه حل‌هاي مناسبي در محدوده سيستم خود براي انجام مناسب اين كار هستند. به عنوان مثال، ديوارهاي آسانسورها تقريباً هميشه غير مربعي هستند، بنابراين سازنده ساختمان بايد پانل‌هايي با هم پوشاني (سطح مشترك) حداقل 5/1 اينچ داشته باشد تا تعميركار بتواند سيستم آسانسور را به درستي نصب نمايد.

نه تنها اين روش پيشگيرانه مي‌تواند به شما كمك كند تا هرگونه بي نظمي در اتاقك را تصحيح كنيد، بلكه اين كار فرايند انجام طراحي فضاي داخلي آسانسور را ساده‌تر مي‌كند، زيرا قطعات مورد نياز براي انجام اين كار، از قبل تهيه شده و موجود هستند. بعضي از طراحان و انجام دهندگان اين كار، يك ليست قيمت ساده را بر اساس ظرفيت وزن كاربران آسانسور ارائه مي‌دهند و از اين نمودار براي ايجاد سريع برآورد قيمت مورد نياز استفاده مي‌كنند. اين افراد معتقد هستند با گذشت زمان قيمت‌ها به سرعت تغيير مي‌كنند، بنابراين، نيازي به برآورد مجدد قيمت‌ها و يا تنظيم قيمت‌ها به صورت ثابت نيست.

آيا مدل‌ها و طراحي‌هاي داخلي در همه كابين‌هاي آسانسورها به طور يكسان قابل اجرا هستند؟

طراحي‌هاي فضاي داخلي آسانسورها هميشه بر اساس سفارش ارائه شده توسط مشتري انجام مي‌شوند. گاهي اوقات اين موارد مشترك هستند، زيرا شما هزينه‌اي را به يك شركت معماري داخلي مي‌پردازيد تا فضاي داخلي آسانسور را براي شما ايجاد نمايد، شما نيز آن را نصب مي‌كنيد، اين فضا بسيار بزرگ و گاهي اوقات ناخوشايند است، اما در اكثر موارد، در طراحي‌هاي سفارشي انجام اين كار مورد نياز نيست. يك سيستم پانل تركيبي كه به خوبي طراحي شده است، نيازهاي مربوط به كاركرد و تأمين زيبايي فضاي داخلي آسانسور را در اكثريت وسيعي از اتاقك‌هاي آسانسورها به خوبي برآورده مي‌كند، و حتي اگر يك عنصر طراحي سفارشي مورد نياز باشد، اين كار را اغلب مي‌توان با اصلاح يك طراحي تركيبي اجرا نمود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۷:۰۵ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :