توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

شركت آسانسور پادرا ارائه كننده محصولاتي مرغوب

آسانسور از قطعات مختلفي تشكيل شده و بايد اين قطعات به بهترين نحو كار كنند تا افراد به طور ايمن جابجا شوند. شركت پادرا همواره با استفاده از مواد اوليه مرغوب و افرادي باتجربه، از طراحي اوليه تا اجرا را در كوتاه‌ترين زمان و با قيمت‌هايي مناسب ارائه مي‌دهد. اولين و مهم‌ترين مرحله، طراحي و انتخاب نوع مناسب آن براي محيط نصب است. آسانسورها انواع مختلفي دارند و هر كدام براي كاربردي خاص طراحي مي‌شوند. براي اخذ  استاندارد آسانسور  ما هميشه از قطعاتي درجه يك استفاده مي‌كنيم تا دوام بالايي داشته باشند.


طراحي و اجراي فضاي داخلي آسانسور چه ميزان ارزش اضافي براي شركت و مشتري آن شركت فراهم مي‌كند؟  

فضاي داخلي آسانسورهاي يك ساختمان پس از اجرا و تكميل شدن بايد مقدار زيادي به ارزش آن ساختمان اضافه كنند تا بودجه هزينه شده براي انجام اين كار قابل توجيه باشد. علاوه بر اين اصول، شركت اجرا كننده فضاي داخلي آسانسورهاي ساختمان شما، چه پيشنهادي را در مورد ارزش افزوده به ساختمان ارائه خواهد نمود؟ برخي از نكاتي كه بايد در اين رابطه مورد تحقيق و جستجو قرار گيرند، به شرح زير هستند:

(1) ارزش ساختمان: مطمئناً، ارزش هتل‌ها، ساختمان‌هاي اداري و محل‌هاي مسكوني با تغيير دكوراسيون افزايش پيدا مي‌كند، و به همين ترتيب فضاهاي داخلي آسانسورها پس از گذشت مدتي منسوخ و قديمي به نظر مي‌رسند. بايد توجه داشت كه اگر پانل‌هاي فضاي داخلي آسانسورهاي ساختمان آسيب ديده باشند و يا سبك آنها قديمي شده باشد، تعويض آنها به صورت انفرادي بسيار مشكل است.

(2) استاندارد LEED آيا گزينه‌هاي طراحي، فرصت‌هاي متعددي را براي معتبر شدن بر اساس استانداردهاي LEED  ارائه مي‌دهند؟ آيا آنها منابعي كه قابل بازيافت باشند و مواد با انعكاس نور پايين را در هم ادغام مي‌كنند، اين موضوع مهم است كه در اين مورد از مواد منعكس كننده نور و سازگار با محيط زيست استفاده كنيد، و فضاي داخلي را با استفاده از مواد با دوامي طراحي و ايجاد كنيد كه همانند مواد معمولي نيازي به تعويض مداوم نداشته باشند.

(3) ذخيره انرژي: آيا مي‌توان فضاي داخلي آسانسورها را با استفاده از مواد با دوام و سبك ايجاد نمود، به طوري كه وزن اتاقك را پايين بياورند و يا در تعادل دقيق كابين كه بايد حفظ شود، به طور مثبتي دخالت كنند.

طراحي و اجراي فضاي داخلي آسانسورهاي ساختمان، يك حرفه جدي است: مشتريان اين كسب و كار، نتايجي با كيفيت عالي را از شركت اجرا كننده آن انتظار دارند، و بنابراين، چيزي كمتر از اين نبايد از شركت اجرا كننده فضاي داخلي كابين آسانسور انتظار داشت. اگر يك شركت به صورت مناسبي نياز‌هاي مشتري را در اين مورد تأمين نمايد، چگونه مي‌توان اين فعاليت انجام شده را ارزيابي نمود؟ مقداري وقت پيش بيني كنيد و اين سوالات را از خودتان بپرسيد. انجام اين كار باعث مي‌شود كل پروژه شما سريع‌تر، آسان‌تر و راحت‌تر اجرا شود و به نتيجه مطلوب دست پيدا كنيد. اگر طراحي و اجراي فضاي داخلي آسانسورهاي يك ساختمان به خوبي اجرا شود، اين امر به عنوان يك پيروزي موفقيت آميز براي شركت اجرا كننده و مشتري او محسوب خواهد شد.

شركت پادرا، چه نوع مواد جديد و يا محصولات ابتكاري را به شما پيشنهاد مي‌كند؟

هرگز به فروشنده‌اي كه تفكراتي مانند شرايط دهه‌هاي  گذشته، و يا حتي سال گذشته دارد، مراجعه نكنيد، زيرا فضاهاي داخلي آسانسورها يك فرصت باورنكردني براي جذب كاربران ارائه مي‌نمايند، بلكه به دنبال يك سازنده باشيد كه براي بهبود مستمر طرح‌هاي خود تلاش مي‌كند و به دنبال فرصت‌هايي براي تركيب مواد جديد و هيجان انگيز است و يا به دنبال افرادي باشيد كه به مواد نوآورانه براي طراحي و اجراي فضاي داخلي آسانسور دسترسي دارند، آنگاه نتايجي كه در اين زمينه به دست خواهيد آورد فوق العاده و شگفت انگيز خواهند بود. ما در شركت پادرا تمامي موارد را مطابق با جديدترين فناوري روز ارائه مي‌دهيم. افراد اجرا كننده، با تجربه‌اي بالا تمامي مراحل را با بهترين كيفيت انجام خواهند داد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۳:۱۸ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :