توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

از پوشش مناسب براي ديوارهاي كابين آسانسور استفاده كنيد

آسانسور

چرا طراحان و شركت‌هاي تعمير و نگهداري آسانسور بايد از سيستم‌هاي مدولار استفاده كنند؟ به سادگي به اين دليل كه آنها روند بازسازي را سريع‌تر، ساده‌تر و كم هزينه‌تر مي‌كنند. يك توليد كننده با كيفيت، سيستم‌هاي خود را با انعطاف پذيري بالايي در زمينه زيبايي، طراحي مي‌كند.

خلاقيت كامل براي طراحي همه عناصر ساختمان براي تطابق بيشتر كاملا امكان پذير است. در بعضي شرايط، شما نياز داريد كه يك جلوه خاص از برخي قسمت‌هاي ساختمان داشته باشيد، به عنوان مثال، يك طرح چوب بر روي ميز پذيرش. در موارد ديگر، ممكن است بخواهيد كه آسانسور يك طراحي مستقل داشته باشد كه بقيه ساختمان را تكميل كند، اما ويژگي‌هاي خاص خودش را داشته باشد. در هر دو حالت يك سيستم مدولار راه حل بهينه‌اي را ارائه مي‌دهد و توانايي اخذ  استاندارد آسانسور  را دارد.  

شما نياز به تعويض كل كابين آسانسور براي دريافت نتايج طراحي بهتر نخواهيد داشت. امروزه بهترين توليد كنندگان، نمايشگاههاي آنلاين جامعي را براي نشان دادن طيف گسترده‌اي از گزينه‌هاي در دسترس خود برگزار مي‌كنند، و همچنين پرسنل واجد شرايط را براي كمك به شركت‌هاي تعمير و نگهداري مطابق با طرح‌هاي سفارشي شما، و يا براي كمك به معماران و طراحان براي ارائه ديدگاه‌هاي خلاق خود تربيت مي‌كنند.

سيستم‌هاي مدولار گزينه‌هاي زياد و انعطاف پذيري بالايي را براي دستيابي به ديدگاه شما ارائه مي‌دهند.

شما مي‌توانيد طراحي‌هاي مشخص شده زيادي را در كاتالوگ انتخاب كنيد

مدل‌هاي موجود در كاتالوگ‌هاي آسانسور با نيازهاي زيبايي شناختي و كاربردي كه در ذهن شما وجود دارند ايجاد شده‌اند. اما اگر شما به چيزي كمي متفاوت‌تر نياز داشته باشيد چه اتفاقي رخ خواهد داد؟ برخي از توليدكنندگان در واقع مي‌توانند طرح‌هاي كاتالوگ خود را تغيير دهند تا نيازهاي منحصر به فرد طراحي، ساختمان يا مشخصات شما را برآورده كنند. شما مي‌توانيد مدل‌هاي موجود را تغيير دهيد يا سفارشي كنيد تا گزينه‌هاي مختلفي از مواد، روكش‌ها و حتي جلوه‌هاي سفارشي و يا آرم شركت را در آن جاي دهيد.

آيا سفارشي سازي گزينه‌هاي موجود در كاتالوگ براي شما زمان بر خواهد بود؟ اگر پانل‌ها و ديگر عناصر سفارشي توليد شده توسط سازنده با استفاده از روش توليد Lean ساخته شوند، قطعا در زماني قابل اعتماد و سريع براي نصب بر روي سيستم شما آماده خواهند شد.

در حقيقت نه تنها شما مي‌توانيد طرح‌هاي كاتالوگ را سفارشي كنيد، مي‌توانيد اين كار را بر اساس بودجه و برنامه ريزي زماني خود انجام دهيد.

سيستم‌هاي مدولار آسانسور هميشه سازگار با آيين نامه هستند

قبل از اين كه سيستم مدولار خود را انتخاب كنيد، بررسي كنيد كه سازنده سيستم‌هاي مدولار شما به طور جدي ايمني و آيين نامه‌هاي آسانسور را در نظر داشته باشد. اگر اين كار را انجام پذيرد، آنها قادر خواهند بود آزمايشات دقيقي را انجام دهند كه مي‌توانند در زمان و زحمت‌هاي شما صرفه جويي كند. نكته كليدي اين است كه آيا سيستم پانل (مورد موجود در كاتالوگ يا حالت سفارشي شده) با تنظيمات نهايي مورد آزمايش قرار گرفته باشد.

اگر سيستم مدولار شما در حالت پيكربندي نهايي آزمايش شده است، يك نفس عميق بكشيد و نگران الزامات سازگاري، بازديد بازرسان و تعطيل شدن آسانسور خود نباشيد. فقط از يك پروژه ساده‌تر و ارزان‌تر لذت ببريد.

هنگامي كه سيستم‌هاي مدولار در حالت پيكربندي نهايي توسط سازنده مورد آزمايش قرار مي‌گيرند، مي‌توانند موجب صرفه جويي در زمان و پول مشتريان شود، در حالي كه سطح بالايي از امنيت را براي شما فراهم مي‌كنند.

طول عمر سيستم‌هاي مدولار آسانسور

در واقع، سيستم‌هاي مدولار بيش از دو برابر نسبت به گزينه‌هاي معمولي مزيت دارند. اول، سيستم‌هاي مدولار عمر طولاني‌تري در مقايسه با گزينه‌هاي معمولي دارند. هنگامي كه با مواد با كيفيت بالا ساخته مي‌شوند، نياز كمتري به ترميم و نگهداري خواهند داشت. سيستم‌هاي مدولار مي‌تواند در برابر استفاده‌هاي سنگين دوام بياورند و نگهداري و مراقبت از آنها آسان است. سيستم‌هاي ساده و معمولي مدولار بسيار با دوام هستند: كيفيت آنها در روز اول و بعد از مدت زيادي كاركرد، كاملا يكسان است.

سيستم‌هاي مدولار، عمليات تعميراتي و به روز رساني را بسيار آسان‌تر مي‌كنند. با يك طراحي داخلي مدولار، شما به سادگي مي‌توانيد پانل آسيب ديده را دوباره تعمير كنيد، بخش‌هاي قديمي را باز كرده و دوباره آنها را نصب كنيد. اندازه و انطباق آنها مشابه است. اين در هزينه و وقت شما صرفه جويي مي‌كند و يكپارچگي طراحي شما را حفظ مي‌كند.

سيستم‌هاي مدولار از مواد با دوام ساخته مي‌شوند، به اين معني كه به تعميرات كمتري نياز دارند. هنگامي كه به روز رساني و يا تعويض قطعات مورد نياز باشد، سيستم‌هاي مدولار روند سريع‌تر و آسان‌تري براي اين كار خواهند داشت.

در واقع، سيستم‌هاي مدولار مزاياي زيادي براي ساختمان‌ها و شركت‌هاي داراي آسانسور دارند، از جمله دوام، سهولت نصب و انعطاف پذيري در زمينه سفارش، طراحي و بودجه.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۸:۵۳ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :