توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

تعداد آسانسور در هر ساختمان را پيدا كنيد بخش يك

آسانسور

تعداد آسانسور در هر ساختمان. بحث در مورد يك موضوع پيچيده! اقدامات زيادي براي حل اين مشكل وجود دارد، زيرا بدون توجه به آنچه كه ما‌ مي‌نويسم، هميشه افرادي وجود دارند كه از اين قواعد مستثني‌ هستند. چرا اين فقط يك فرمول ساده وابسته به ميزان اشغال، نوع ساختمان و مساحت آن نيست؟ چرا كه آن‌ مي‌تواند پيچيده‌تر باشد.

بنابراين نگران نباشيد من يك عدد تقريبي نسبتا منطقي براي كمك به شما در پروژه ساختماني شما ارائه ‌مي‌كنيم. مهم‌ترين نكته اين است كه، يك مشاور معتبر مي‌تواند درباره جوانب مختلف و همچنين  قيمت آسانسور  يك كمك بزرگ براي شما در اين زمينه باشد. سعي كنيد يكي از آنها را پيدا كنيد. در حال حاضر به مواردي دقت كنيد كه بايد در  نظر داشته باشيد.

اول از همه وارد آسانسور و بعد از همه خارج شويد

تعداد آسانسورها در هر ساختمان به عوامل زيادي بستگي دارد كه در هنگام برنامه ريزي براي ساخت ساختمان ناشناخته است اما اولين چيزي كه در ذهن معماران در خصوص طراحي ساختمان نقش ‌مي‌بندد، روش‌هاي مورد استفاده براي بالا و پايين رفتن در ساختمان است. بنابراين بهترين استفاده را از ليست زير را داشته باشيد، بنابراين ‌مي‌توانيد اعداد تقريبي كه ما ارائه ‌مي‌دهيم را متناسب با نيازهاي خود انتخاب كنيد و موارد زير را در نظر بگيريد:

استفاده از آسانسور: افرادي كه به محل كار خود مي‌روند يكي از موارد هستند. مبلمان مورد ديگر است و اين اشتباه را مرتكب نشويد و از يك واحد كوچك استفاده كنيد. وزني كه آسانسور مي‌تواند حمل كند (بارهاي بزرگتر) ‌مي‌تواند تعداد آسانسورهاي مورد نياز شما را تغيير دهد. يكي براي مسافران و يكي براي اجسام سنگين.

چه كسي قرار است از آسانسورها استفاده كند؟ يك آسانسور كه با الزامات استاندارد مطابقت دارد، براي حمل اجسام سنگين بسيار كوچك خواهد بود. DJ‌ها و ارائه دهندگان خدمات پذيرائي سالن عروسي براي رفتن به طبقات بالا نياز به ظرفيت بيشتري دارند و مجتمع‌هاي آپارتماني ممكن است به يك كابين بزرگ و مرتفع نياز داشته باشند.

تعداد كل طبقات: بدون پرداختن به اين موضوع از آن عبور مي‌كنيم

كل مسافت طي شده و فضاي بين طبقات: دو طبقه ممكن است صد فوت با يكديگر فاصله داشته باشند. اين امر ممكن است به سرعت بيشتر در آسانسور و يا استفاده از چندين ايستگاه براي توقف در كنار هم نياز داشته باشد كه در آن آسانسور هرگز به سرعت كامل خود نخواهد رسيد.

زمان انتظار منطقي چقدر است؟ بعضي از ساختمان‌ها مانند هتل‌ها و ادارات به زمان تقريبي 25 ثانيه نياز خواهند داشت. آپارتمان‌ها ‌مي‌توانند اين زمان را تا يك دقيقه افزايش دهند. آيا مايل به پرداخت مبلغ اضافه براي كاهش اين زمان هستيد؟

زمان‌هاي اوج استفاده ‌مي‌تواند سرعت مردم را كاهش دهد. آيا مايل هستيد قبوض مربوط به آسانسور ديگر كه براي حمل اجسام سنگين در صبح‌ها و شب‌ها است را پرداخت كنيد؟ آيا زمان اوج استفاده در ساختمان شما تعريف شده است؟

آيا الگوي ترافيكي شناخته شده‌اي در ساختمان شما وجود دارد؟ به عنوان مثال، سريع‌ترين آسانسور جهان از طبقه همكف تا طبقه 95 هتل بالا‌ مي‌رود. اين به گونه‌اي ساخته شده است كه يك الگوي ترافيكي مشخص را تعريف كند.

مساحت طبقات: اگر ساختمان بسيار كوچك باشد، آسانسور ممكن است فضاي بيشتر از حد معمول را اشغال كند و فاصله قدم زدن از آسانسور تا آپارتمان ‌مي‌تواند كوتاه باشد. در هتل با بخش‌هاي متعدد، ممكن است به آسانسورهاي زيادي نياز باشد.

آيين نامه‌هاي ساختماني: اين ‌مي‌تواند تاثير به مراتب بيشتري نسبت به موارد فوق داشته باشد. شما بايد بدانيد كه چه چيزي در شهر، استان و كشور شما مجاز و مورد نياز است.

تمام موارد فوق در نهايت مي‌تواند بر روند تصميم گيري شما تأثير داشته باشد. فقط اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه آسانسور بايد حداكثر تعداد افراد را با حداقل زمان انتظار در زمان‌هاي اوج استفاده جابجا كند تا مردم را به سرعت متفرق كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۸:۵۳ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :