توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

نگهداري و به روز رساني آسانسور

آسانسور

چگونه به روز رساني آسانسورها باعث افزايش ميزان سكونت در ساختمان مي‌شود

براي صاحبان املاك و مديران ساختمان‌هاي مسكوني و اداري چندين طبقه، يكي از ملاحظات عمده رضايت مستاجر است. يكي از جنبه‌هاي مهم اين است كه آسانسور ساختمان شما چگونه كار مي‌كنند. در اين روزها تصور ساختماني بدون آسانسور سخت است و مي‌توان گفت تمامي ساختمان‌هاي بيش از سه طبقه از اين وسيله براي جابجايي افراد و در برخي از موارد بار استفاده مي‌شود.

آسانسورها در انواع مختلف توليد مي‌شوند كه هر كدام داراي ظرفيت‌هاي مختلف و طرح‌هاي متنوع هستند. يكي از مواردي كه ساختمان‌هايي كه از اين وسيله استفاده مي‌كنند بايد در نظر داشته باشند نگهداري و به روز كردن و  تعمير آسانسور  در ساختمان است.

مستاجران راضي نام شما را تبليغ مي‌كنند

مستاجران شما نمي‌خواهند به دليل خرابي آسانسور، از پله‌ها بالا بروند تا به دفتر كار، آپارتمان يا اتاق خود برسند. براي مستاجراني كه داراي محدوديت‌هاي حركتي يا معلوليت هستند، يك آسانسور خراب مي‌تواند به معناي عدم دسترسي به اموال و منازل خود باشد. مديران ساختمان مي‌دانند كه خرابي آسانسور مي‌تواند باعث شلوغ شدن لابي ساختمان توسط مردم شود. انتظار بيش از حد براي بالا رفتن از طبقات حتي مي‌تواند باعث ناراحتي بهترين مستاجران شود.

هنگامي كه مستاجران خوشحال نيستند، به شما اطلاع مي‌دهند. در دنياي امروزي، اين كار مي‌تواند از طريق رسانه‌هاي اجتماعي يا ارسال نظرات منفي در ساختمان شما به صورت آنلاين انجام شود. تمام كاري كه شما براي پيدا كردن افراد ناراضي نياز است انجام دهيد اين است كه يك جستجوي ساده انجام دهيد و شكايات منطقي آنها از يك ساختمان مدرن و قابليت دسترسي آن را پيدا كنيد.

چه زماني بايد به فكر به روز رساني آسانسور باشيد

اگر آسانسور ساختمان شما دائما دچار خرابي مي‌شود، خيلي آهسته حركت مي‌كند، و يا شروع و توقف آن بسيار خشن و يا پر سر و صدا است، ممكن است زمان اين باشد كه به فكر به روز رساني آن باشيد. با انجام اين كار، رضايت مستاجران خود را كسب خواهيد كرد و اين احتمال را افزايش مي‌دهد كه اجاره دهندگان ديگري در آينده به دنبال سكونت در ساختمان شما باشند. از طرف ديگر اجاره بها در ساختمان‌هايي كه از امكانات رفاهي خوبي بهره نمي‌برند، نمي‌تواند به طور معقول افزايش پيدا كند.

هميشه در نظر داشته باشيد پيشگيري بهترين اقدام است. هزينه‌اي كه براي تعمير و به روز رساني پرداخت مي‌شود به مراتب از هزينه‌هاي درمان و يا تعمير كم‌تر خواهد بود. اين وسايل يكي از پركاربردترين وسايل در ساختمان‌هاي مسكوني و تجاري هستند و توجه به ايمني آن بايد در اولويت هر مسئول ساختمان باشد.  

تكنولوژي آسانسور مدرن

امروزه آسانسورها در زمينه جابجايي افراد بسيار كارآمد هستند، اما اين به اين معني نيست كه آنها سريعتر حركت مي‌كنند. قطعات الكترونيكي بهبود يافته به اين معني است كه عملكرد آنها كارآمدتر شده است. آسانسورهاي مدرن داراي ريزپردازنده‌هايي هستند كه مي‌توانند الگوهاي ترافيكي ساختمان را ياد بگيرد و آسانسور را به طبقه‌هايي كه در طول زمان‌هاي پرتردد بيشترين تقاضا را دارند، هدايت كنند.

شركت آسانسور پادرا مي‌تواند يك بررسي محلي در ساختمان شما انجام دهد و سرعت، كارايي و عملكرد كلي آسانسور شما را بررسي كند. پس از آن ما مي‌توانيم توصيه‌هايي در زمينه نگهداري، تعمير و يا تعويض آسانسور و يا اجزاي آن را به شما ارائه دهيم.

تكنسين‌هاي ماهر و مجرب شركت پادرا با تمام عناصري كه باعث بهبود عملكرد آسانسور شما مي‌شوند، آشنا هستند و بهترين خدمات را براي حفظ ايمني و آسايش مستاجران شما ارائه مي‌دهيم و اقدامات متناسب با آن را انجام خواهيم داد. همين امروز يك قرار ملاقات براي بازرسي آسانسور خود را برنامه ريزي كنيد و ما در كوتاه‌ترين زمان به محل شما آمده و نسبت به بهيه كردن آن به شما كمك خواهيم كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۲:۲۱ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :