توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

اهميت تعمير و نگهداري روزمره از آسانسور

آسانسور

چرا بايد بر روي خدمات تعمير و نگهداري روزمره آسانسور سرمايه گذاري كنيم؟

تعمير و نگهداري منظم و روزمره براي آسانسورهاي شما ممكن است يك هزينه غير ضروري به نظر برسد. اما اگر شما واقعا مي‌خواهيد در مورد آن فكر كنيد، برنامه ريزي و بازديدهاي منظم براي ارائه خدمات مي‌تواند در زمان و سرمايه شما صرفه جويي كرده و در زمان اخذ استاندارد آسانسور به شما كمك كند.

عملكرد مطلوب

براي اكثر تجهيزات بزرگ و گران قيمت، تعمير و نگهداري منظم براي حفظ عملكرد فوق العاده آنها و حصول اطمينان از اين كه تمام قطعات و بخش‌ها تا حداكثر زمان ممكن كارآيي مطلوب دارند، ضروري است. اكثر مردم از تعويض روغن، لنت ترمز، لاستيكها، كمربندها و لوازم جانبي ديگر در اتومبيلشان چشم پوشي نمي‌كنند. آسانسورها نيز روغن، ترمز، تسمه و غلطك دارند! در حين تعمير و نگهداري منظم، تكنسين خدمات شما همه چيز را روانكاري، بازرسي و تعويض مي‌كند. انجام اين عمليات وقتي كه آسانسور از كار متوقف مي‌شود، مي‌تواند باعث ايجاد آسيب‌هاي جدي شده و نيازمند انجام تعميرات پرهزينه و صرف زمان زياد باشد. شما مي‌توانيد از خرابي آن در اواسط شب و يا در طول شلوغ‌ترين زمان روز جلوگيري كنيد.

از ايمني و سازگاري عملكرد آسانسور اطمينان حاصل كنيد

تجهيزات به تست سالانه نياز دارند، و براي انواع خاصي از تجهيزات، 5 سال عمر مفيد براي حفظ عملكرد آنها و دريافت گواهينامه براي تضمين عملكرد بهينه و سازگار آنها مورد نياز است. برنامه‌هاي تعمير و نگهداري پيشگيرانه شركت آسانسور پادرا شامل حفظ وضعيت و به روز رساني آسانسور شما است. تكنسين خدمات شما همچنين اطمينان مي‌دهد كه آسانسور شما مطابق با الزامات آيين نامه كشور كار مي‌كند، به طور معمول تحت تعمير و نگهداري قرار مي‌گيرد و از مسائلي كه مي‌تواند باعث خرابي شود در امان است. برنامه‌هاي تعمير و نگهداري ما شامل چند سطح خدماتي براي برآوردن نيازهاي تجهيزات شما خواهد بود.

تعمير و نگهداري منظم همچنين منجر به جلوگيري از وقوع خرابي‌هاي معمول در آسانسورهاي شما مي‌شود مانند: عملكرد ضعيف، خشن و سطح تراز نامناسب. حصول اطمينان از تراز بودن، عملكرد ملايم و كاركرد مناسب درب، ساكنان ساختمان شما را از خطرات بالقوه و سقوط‌هاي خطرناك محافظت مي‌كند. اين نوع حوادث به ويژه براي مسافران با توان حركتي محدود بسيار خطرناك است.

صاحبان ساختمان و مديران نيز بايد از شرايط جديد صدور مجوز مكانيك آسانسور آگاه باشند. بسياري از ساختمان‌هاي تجاري نياز به صدور مجوز مكانيك آسانسور براي تعمير و نگهداري آسانسورها دارند. هر از چند گاهي، ما شاهد پرسنل تعمير و نگهداري ساختمان و تكنسين‌هاي برق هستيم كه بر روي آسانسورها به عنوان بخشي از وظيفه شان كار مي‌كنند. بايد بدانيد كه عملكرد آسانسور بسيار تخصصي است و فقط بايد توسط متخصصين آموزش ديده انجام شود كه فارغ از مقررات دولتي است. در حال حاضر در بسياري از ساختمان‌ها اين نقض قانون است و مي‌تواند صاحبان ساختمان را با مشكلات جدي روبرو كند.

شناسايي نياز به ارتقاء و به روز رساني

به عنوان يك صاحب ساختمان يا مدير ساختمان، بايد از برنامه تعمير و نگهداري آسانسور خود مطلع باشيد. با ثبت يك گزارش دقيق از تماس‌هاي آسانسورها و تاريخ تعمير و نگهداري، شما مي‌توانيد نه تنها مشكلات آسانسور خود را زودتر شناسايي كنيد، بلكه همچنين مي‌توانيد روند تعمير و نگهداري مناسب با آن را تعيين كنيد. افزايش تماس‌ها براي دريافت خدمات يا كاهش قطعات در دسترس ممكن است به اين معني باشد كه بايد آسانسورهاي خود را در اسرع وقت به روز رساني كرده و از نسخه‌هاي مدرن استفاده كنيد.

چقدر از آخرين به روز رساني آسانسور شما گذشته است؟ در مورد گزينه‌هاي موجور با تكنسين خدماتي ما صحبت كنيد و از طول عمر آسانسورهاي خود باخبر شويد. ممكن است زمان آن رسيده باشد كه به صرف هزينه‌هاي گسترده براي نگهداري و تعمير بخش‌هاي قديمي خود پايان دهيد كه با انجام تعميرات آسانسور و استفاده از آخرين تكنولوژي امكان پذير خواهد بود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۴:۱۱ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :