توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي .

توليد، نصب و سرويس آسانسور و پله برقي

شركت‌هاي آسانسور

آسانسور

شركت‌هاي آسانسور متعددي در كشور و در سطح جهان وجود دارند؛ و اين باعث مي‌شود كه افراد برخي از اين شركت‌ها را به گزينه‌هاي ديگر ترجيح دهند.

در گزارش‌هاي قبلي، ما به مباحث مرتبط با ايمني آسانسور، تعمير و نگهداري و انتخاب آسانسور پرداختيم. اين مسائل بدون شك از اهميت زيادي برخوردار هستند. با اين وجود، مسئله اصلي انتخاب شركت مناسب است. همكاري با شركتي كه مستندات و مجوزهاي لازم را در اختيار ندارد، به معني عدم ايمني و تعمير و نگهداري مناسب است.

كدام يك از موارد را بايد هنگام انتخاب يك شركت آسانسور مورد توجه قرار دهيد؟

انتخاب يك شركت آسانسور از بين اين طيف گسترده كار دشواري است، اگر بدانيد كه چه نكاتي را بايد مورد توجه قرار دهيد،  قيمت آسانسور  شما مناسب‌تر شده و زندگي را براي شما ساده‌تر مي‌كند، كار با شركت‌هايي كه اسناد و گواهينامه‌هاي لازم را دارند، است.

اولين موردي كه به هنگام انتخاب يك شركت بايد مورد توجه قرار دهيد اسناد و مجوزهاي رسمي آن است.

اين مدارك عبارتند از:

مجوز تجاري، ضمانت نامه، داشتن نشان استاندارد، گواهي سازگاري خدمات

مجوز تجاري سندي است كه بايد از شهرداري و يا استانداري براي ساختمان‌هاي مستقر در خارج از مرزهاي شهرداري كسب كنيد.

ضمانت نامه سندي است كه شركت بايد آن را صادر كند و توسط وزارتخانه يا مقامات محلي تاييد شود. با توجه به استانداردهاي رسمي، مدت زمان ضمانت نامه حداقل بايد 2 سال باشد.

داشتن استاندارد نشان مي‌دهد كه اجزاي ايمني و ساير قسمت‌هاي آسانسور در چارچوب قوانين آسانسور در شرايطي قرار دارند كه تهديدي براي انسان، محيط زيست و ساير كالاها محسوب نمي‌شوند.

گواهي سازگاري خدمات نشان مي دهد كه شركت آسانسور پرسنل، تجهيزات و قطعات يدكي را براي انجام عمليات مونتاژ، نگهداري و ترميم در طول عمر ضروري اعلام شده، مورد استفاده قرار داده است.

علاوه بر اين، تحويل به موقع، تنوع و كيفيت محصول، كارمندان واجد شرايط، كيفيت خدمات و مفهوم خدمات، امتيازاتي است كه بايد توسط مشتري مورد توجه قرار گيرد.

شركت آسانسورپادرا داراي گواهينامه ISO، سند ثبت نام صنعتي، گواهي ظرفيت و گواهي ثبت علامت تجاري است. هدف اين شركت حل مشكلات مشتريان در كوتاه‌ترين زمان ممكن از طريق ايميل و تلفن است.

تصميم گيري در خصوص ظرفيت وزني يك آسانسور خانگي

اكثر مدل‌هاي آسانسور‌هاي مسكوني داراي ظرفيتي در حدود 500 تا 750 پوند هستند و ظرفيت برخي از آنها تا 1500 پوند نيز افزايش مي‌يابد.

محدوديت وزني براي مدل‌هاي مختلف آسانسور متفاوت است.

آسانسورهاي خلاء داراي محدوديت‌هاي وزني كمتري هستند. ظرفيت وزني برخي از آسانسورهاي هيدروليكي مسكوني از 900 پوند شروع مي‌شود و ابعاد داخلي آن 36 اينچ تا 48 اينچ يا بزرگتر است. آنها را مي‌توانيد با درب‌هاي سبك يا آكاردئوني سفارش دهيد.

اگر قصد داريد از آسانسور مسكوني خود براي حمل و نقل صندلي چرخدار استفاده كنيد، از وزن صندلي چرخدار همراه با وزن باتري اطمينان حاصل كنيد، تا مطمئن شويد وزن كل صندلي چرخدار و كاربر كمتر از ظرفيت آن باشد. شما همچنين مي‌توانيد از آسانسور مسكوني براي حمل كالاهاي سنگين مانند مبلمان، در بين طبقات استفاده كنيد، اما اطمينان حاصل كنيد وزن قطعه‌اي كه قصد جابجايي آن را داريد كمتر از ظرفيت وزني آسانسور خانه شما باشد.

صفحه مشخصات مدل مورد نظرتان را براي مطلع شدن از ظرفيت وزني آن مورد بررسي قرار دهيد.

يك آسانسور جديد كه نياز به هيچ گونه شفت، گودال يا اتاق كابين ندارد ظرفيت وزني در حدود 830 پوند دارد و كابين آن نيز داراي يك اندازه استاندارد 52 اينچ و ارتفاع كابين 84 اينچ است. اين مدل مي‌تواند تا 40 فوت ارتفاع را با 5 ايستگاه پوشش دهد.

يك مدل آسانسور هيدروليكي ظرفيت وزني در حدود 1500 پوند دارد و پلت فرم كابين آن 44 اينچ تا 60 اينچ با ارتفاع 96 اينچ است. اين مدل مي‌تواند مسير 50 فوتي را با 5 توقف با سرعت 40 فوت در دقيقه طي كند.

مدل‌هاي مختلف مسكوني را كه به آنها علاقه‌مند هستيد به صورت آنلاين مشاهده كنيد و از مشخصات مربوط به ظرفيت وزني آنها مطلع شويد. اطمينان حاصل كنيد كه مدل انتخاب شده شما مي‌تواند وزن مسافراني كه قصد استفاده از آن را دارند، صندلي چرخدار و ساير مواد قابل حمل در آسانسور را حمل كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۵:۳۸ توسط:نوروزي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :